buikje (zonder zwanger te zijn)

A

Anoniem

Guest
beste dames,
ik ben Susan ik ben 31 jaar, mijn vriend en ik gaan beginnen met zwanger worden. We vinden het super spannend! Ik ben al op internet aan het rondneuzen naar handige tips en info.

Maar wat ik niet kan vinden en waar ik wel mee zit is misschien iets heel aparts hoor, maar hopelijk kunnen jullie me helpen ??

Ik ben geen slanke den, maar ik ben ook niet dik... ik heb gewoon een buikje.. (helaas) stel dat ik zwanger wordt krijg ik dan een lelijke buik?? dus dat je dat buikje blijft zien??

Ik vind het zelf best een maffe vraag....

Groetjes Susan

Hoi Susan,
Welkom op dit forum!!! Spannend zeg hoop dat je snel zwanger wordt!
maffe vragen zijn er niet, het is fijn dat je hier gewoon alles kan vragen!!! En meestal krijg je wel snel reacties van iedereen meestal van eigen ervaringen!
Ik weet niet precies wat je bedoeld met blijf je dat buikje zien? Bedoel je een een buikje op een zwanger buik?
Normaal gezien groeit bij een zwangerschap de huid mee met de buik, als daar wat vet tussen it groeit dat ook mee om je buik heen, dus je zult waarcshijnlijk gewoon een strakke zwangerschapsbuik krijgen. na de zwangerschap zal je buikje wrsch wel weer zichtbaar zijn';)
Succes met klussen!!!
gr bowi

Lieve Bowi!

Ontzettend bedankt voor je warme welkom! :)
Bedankt voor je antwoord.
Ik zat er toch mee... ik vind het namelijk niet mooi zo'n buikje.. maar ja ik ga mijn buik echt niet op tijd plat krijgen (hoop ik dan natuurlijk) ;)
En aan vriendinnen vragen doe ik liever niet omdat ze wel vermoeden dat we een kindje willen krijgen maar we willen het nog niet bekend maken anders blijf je van de vragen krijgen: en en en ?? en dat vind ik niet prettig.

Ik hoop dat als ik zwanger ben dat ik dan een mooie buik krijg

Nogmaals heel erg bedankt voor je reactie!

ben ik erg blij mee

Groetjes Susan :)

Hoi susan,

Welkom op dit forum!
een fijne plek om je vragen te stellen aan de rest van de meiden.
Leuk dat je probeerd zwanger te worden, toch altijd spannend!
Je kan er weinig van zeggen of je een buikje houdt na je zwangerschap. Ben zelf nu zwanger van de viedere en ik zal je vertellen: die buik van mij wordt nooit meer zoals ie was. Maar dat is per persoon verschillend en ligt volgens mij niet echt aan hoe dik of dun je bent. Ik ben zelf helemaal niet dik (nog geen 50 kilo) en ben de eerste zwangerschap ruim 30 kilo aangekomen. gelukkig ben ik al die kilo's weer kwijtgeraakt maar mijn buik is nooit meer "goed gekomen" je ziet het niet met kleding aan maar in een bikini zal je mij nooit meer zien. Ook staat heel mijn buik vol met strepen (strea). Ik heb gewoon "vel over op mijn buik" (beetje overdreven gezegd) Maar ik ken genoeg vrouwen die weer een strakke buik hebben gekregen hoor. Die weer helemaal "de oude"zijn geworden. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat je lichaam gewoon (kan) veranderen na een zwangerschap. Maar meestal is dat allemaal niet zo dramatisch als je denk hoor. Veel sporten en oefeningen doen doet ook vaak wonderen. Maar ik zou proberen om me daar pas lekker druk om te maken na je zwangerschap en bevalling.
Hoop dat het snel mag gebeuren voor jullie!
We horen het dan wel op t forum.
groetjes, liefs Hanneke

Lieve Hanneke,

Dankje voor je lieve reactie. Je bent al gezegend met vier kids! Wauw! daar kan ik nu alleen nog maar van dromen. En die buik; ach dat is niet het belangrijkste.

Groetjes Susan

Hoi Susan,

Welkom hier, zelf ook nog niet zo lang lid maar je kunt hier volgens mij met al je vragen terecht, maf of niet. Ik vind het ook best spannend om zwanger te worden (van de tweede).
Je buik zal tijdens je zwangerschap een echte zwangere buik zijn, je huid rekt helemaal mee.
Hoe hij er daarna uitziet? Dat is een verrassing :-(
Waar ik zelf wel van schrok na de bevalling: ik lag op mijn zij en mijn buik blubberde helemaal over het matras heen. Logisch, er had een kindje in gezeten maar ik dacht toen, hup kind eruit en mijn buik is plat. Gelukkig trok het uiteindelijk nog redelijk snel bij. En nu heb ik een buik met een speklaagje.
Tot snel,

Groetjes Marjolein

Lieve Marjolein,

Bedankt voor je berichtje! Doet me echt goed dat er zoveel lieve vrouwen zijn die een reactie geven! :)
Voelt geweldig!
Wat ben ik blij dat ik me ingeschreven heb op deze site :)
Mijn vriend en ik zijn ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan!
Ik zal iedereen op de hoogte houden

Groetjes Susan

Hoi susan

Allereerst welkom...
Ook ik heb een buik, ja een buik en geen buikje...
Mijn naaste omgeving weet niet anders dan dat ik een buik heb.
Minder bekende mensen die via via hebben gehoord dat wij zwanger willen worden, vragen weleens ben je al zwanger, ook voordat ik uberhaubt zwanger wilde worden werd mij dit gevraagd.
Heel vervelend, maar goed heb dan ook een mooi zwangerschapsbuikje zonder zwanger te zijn...
Hoop dat ik dan ook een mooi zwangerschapsbuikje heb als ik wel zwanger ben hihi...

Voor iedereen verschillend natuurlijk hoe je zal groeien tijdens je zwangerschap en hoe je buik er na die tijd uitziet...

Hoop in ieder geval dat je snel zwanger mag zijn...

groetjes claudia

Terug
Bovenaan