buikje?????

hoi allemaal
ik heb een vraagje ik ben nu zeven weken zwanger en heb al echt een buikje,sommige zegen;je krijgt een tweeling;dat komt veel voor bij ons in de familie en sommige zeggen dat ik misschien al verder ben dan zeven weken maar ben vorige keer gewoon ongesteld geweest wie herkent dit?alvast bedankt
groetjes deb
 
Hoi Debbie,
dat komt vaker voor dat je al een buikje hebt. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je een tweeling verwacht gezien je familie of dat je verder bent, maar meestal zijn het je darmen die opspelen. Ik ken mensen die met 9 weken al in positiekleding liepen omdat ze zich niet lekker in andere kleding voelden. En die hebben er toch echt maar 1 gekregen. Het is gewoon even afwachten, veel plezier.
 
Ik ben inmiddels 26 weken zwanger en ik had met 6 wkn al een positiebroek aan!!!
Ook ik kreeg en krijg nu nog te horen dat ik dan een tweeling krijg of verder ben..
Maar gezien wij iedere 3 wkn een echo krijgen(ivm cyste bij eierstok)Is echt duidelijk dat ik maar 1 kindje draag en niet verder ben!

Of het bij mij de darmen waren weet ik niet ze zeggen dat dat zo is maar iedereen in mijn omgeving zag het al met 7 a 8 wkn zwangerschap dat ik zwanger was!Daardoor moesten wij de familie en vrienden ook eerder inlcihten dan gepland.
Sommige vrouwen hebben pas bij 4 maanden een buikje aderen al veel eerder,wacht de controle af en vraag ernaar.

Zelfs nu blijf ik door groeien mensen dachten met 4 maanden bij mij al dat ik niet lang meer hoefde..Nu ben ik dus een half jaar en ik word zovaak aangesproken in de stad zo van..nog even he??!!

Nog 3 mnd dus!lol...Geniet er maar van.

Liefs Danielle1
 
Terug
Bovenaan