Buikje???

Hallo dames,
Vanaf wanneer begint je buikkie te bollen??? Kan dat al heeeeel erg snel gaan???

Verder, voor de nieuwzwangeren onder ons... Al opgegeven voor Moeders voor Moeders???? Hardstikke leuk en nuttig!!!!

Groetjes
Miranda
 
Hi ligt eraan ik konmet 10wk mijn broeken niet meer aan en een vriendin van mij is nu 28wk en ze ziet eruit of ze 15wk is, verschilt dus heel erg.

Dat moeders voor moeders raad je aan om te vragen wat ze er echt mee doen.
Het hormoon wordt namelijk ook voor een dieet gebruikt.
Maar dat is jouw keus natuurlijk.

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Lekker genieten liefs...
 
Hoi, als het goed is heeft een collega mij opgegeven voor mvm en daar wacht ik nu dus op. Had zelf aangegeven dat ik dat wou doen en toen zei zij dat als zij mij aan zou melden zij wat zou krijgen dus heb ik het maar zo gedaan, ben dus bezig. Liefs Esther.
 
Ik weet dat ze nog meer met het hormoon doen, maar ze geven duidelijk door dat ze daar niet achter staan. Mij gaat het er 100% om dat ik hiermee vrouwen kan helpen die meer moeite hebben om zwanger te worden dan ik. Mooi streven vind ik wel. Ja toch?!

Groetiez
 
MvM doe ik ook, om vrouwen en jongetjes te helpen en niet om te zorgen dat Rene Froger van z'n onderkin afkomt. Waarom zouden de goeden in dit geval onder de kwaden moeten lijden?

Ik ben nu 13 weken 4 dagen en nu wordt het echt moeilijk om mijn oude kleding te dragen. Ongeveer een week geleden had ik de hele dag door een buikje en de groei zet nu snel door: er valt niets meer te verbergen, hihi!

Groetjes Kiki
 
Ik doe niet mee met mvm want zij verhandelen de HCG. Als je ernaar vraagt (ze zullen het niet uit zichzelf aangeven en de informatrices weten ook vaak echt van niks)komen ze met een lulverhaal.

Pas als ze weer betrouwbaar zijn zal ik meedoen!
 
Terug
Bovenaan