buikje

Hoi, ze zeggen toch altijd dat je bij de tweede zwangerschap je buikje eerder gaat zien. Ik ben nu 8 a 9 weken zwanger maar heb nog geen buikje, ook heb ik sávonds geen opgezette buik.
Ik zou het zo leuk vinden nu al een buikje.
Hebben meer meiden nog geen last van een buikje die nu zo rond 8 a 9 weken zwanger zijn?

Veel liefs
Brenda
 
ik ken die verwachting: dat alles sneller gaat dan bij de eerste. is dat even tegenvallen dan. ik voelde mijn baby pas drie weken later dan de eerste. en ook mijn buikje was kleiner. ik heb er echt even van in de stress gezeten en achteraf helemaal voor niets. mijn buik is nu (27 weken) helemaal op schema en het trappelen is weer als vanouds. helaas, je zult nog even geduld moeten hebben, maar als die buik je eenmaal weer in de weg gaat zitten verlang je stiekum wel weer even naar die plate buik...
 
Hier zit heel erg veel verschil in. Dit zul je wel vaker gelezen en gehoord hebben, maar het is echt zo. Kan me voorstellen dat je al graag een buikje zou willen zien, maar die komt echt wel. Het tegenovergestelde is ook vreemd. Ik had echt al een behoorlijke buik bij de 9 weken, iedereen zag het dus al, dit terwijl we het nog even voor ons wouden houden. Nu ben ik 19 weken en mijn baarmoeder had bij de 17 weken al mijn navel bereikt (normaal rond de 22 a 24 weken) Maar dit kan ook, alles is goed, bij de ene gaat het sneller en bij de ander wat langzamer. Gewoon genieten van wat je hebt..... Fijne zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan