Buikje

Hoi meiden,

Volgend jaar april ga ik trouwen. Nou is onze kienderweks wel heer erg sterk, we willen dan ook vanaf jan. gaan proberen zwanger te worden. Kan iemand mij vertellen hoe je buik er na 11 of 12 weken uitziet? Mocht het natuurlijk gelijk raak zijn, wat we natuurlijk hopen maar waar we niet van uit gaan.
Dit alles i.v.m. mijn mooie trouwjurk.

Liefs Annika.
 
Hoi Annika,
Gefeliciteerd meis.
Bij iedereen verschillend...

Ik ga in oktober trouwen en heb m'n jurk al uitgekozen. Op slag verliefd. Ik heb gewoon met de dames van de bruidszaak het besproken en zij geven aan of de jurk die je hebt uitgekozen, zodanig verlegd kan worden, als je zwanger bent.

Niet druk om maken dus...

Groetjes en een fijne bruiloft...
 
Bij mij was helemaal niets te zien en ik denk bij veel mensen nog niet de baby is dan nog zo klein dat hij ook nog onder je schaambotje zit. savonds kan het zijn dat je een opgezet buikje hebt.
Gefeliciteerd en veel succes met de baby.

 
Leuke plannen allemaal! Met 12 weken zag je bij mij nog nauwelijks iets, terwijl ik toch slank ben van mezelf. We zagen zelf natuurlijk wel veranderingen, iets boller en vooral grotere borsten (scheelde een cupmaat!), maar een buikje kwam pas opzetten met een week of 14 en dan vooral 's avonds. Als je je jurk niet te vroeg op maat laat maken, moet het volgens mij wel goed komen!
Veel plezier met alle voorbereidingen, Kiki
 
zoals hierboven, je kunt meestal je jurk wel laten vermaken dus niet druk om maken.

Ik zou er ook niet vanuit gaan dat het in 1 keer raak is en meestal ga je pas later echt groeien, maarja ik was gewoon binnen 1 keer na het stoppen van de pil zwanger dus het kan wel en o ja ik kon met 14 weken met geen mogelijkheid meer in mijn spijkerbroek maar ook dat is verschillen.

Ik zou er niet mee wachten als je kinderwens zo groot is, veel plezier

Groetjes Linda
 
Ik paste met 7 weken zwangerschap al niet meer in mijn normale kleren, terwijl ik van mezelf slank ben. Het is bij iedereen anders, ik zou het inderdaad overleggen met de mensen van de bruidswinkel.

Succes!
 
hoi, ik ben toevallig getrouwd toen ik precies 12 weken zwanger was :) er was niets te zien, alleen's avonds een beetje maar een trouwjurk zit meestal strak genoeg dat je niets ziet maar niet te strak dat het pijn doet! Het is wel belangrijk dat je het doorpassen en innemen zolang mogelijk uitstelt, want ik merkte wel dat de jurk bij het laatste doorpassen, 1 week voor de bruiloft, iets strakker zat dan toen ik de jurk uitzocht en nog niet zwanger was. Het zit dan idd vooral in je borsten, en als je zoals ik een top met rok hebt, kan het zijn dat je rok wat moeilijker over je bovenbenen gaat ;)
Heel veel plezier!
Stephanie (27+3)
 
Wij Hebben met ons tweede kindje expres gewacht tot na de bruiloft.Ik was van de eerste binnen 4 weken zwanger en met 12 weken kreeg ik al een "buikje".Nu zijn we 26 Maart getrouwd en ik ben 25 December uitgerekend!!!Meteen raak dus, en weer na 12 weken kon ik mijn jurk niet meer dicht krijgen. En je jurk kan wel kleiner gemaakt worden, maar niet groter.Ik zou dus wachten, je weet nooit hoe snel je zwanger bent, maar ieder lijf is anders.Fijne dag, geniet er van het gaat onwijs snel.
 
Terug
Bovenaan