Buikje

Dat zou ik ook wel willen weten,ik ben nu 3,5 maand.Ben wel dikker geworden en mensen zeggen echt dat ze me buikje al zien,Maar dan ga ik twijfelen omdat ik hem nog wel een beetje ik kan trekken )in houden is dat normaal groetjes
 
Ik ben zelf nu bijna 33 weken zwanger en heb een aardige buik. Mijn buik begon eigenlijk pas echt te groeien aan het begin van de 6e maand, zeg maar
zo rond week 24. Maar het is bij iedereen verschillend hoor. In mijn omgeving zijn veel meiden zwanger. De één had met 12 weken al een flinke buik en bij de ander (is nu ook 7 maanden) zie je eigenlijk bijna niks. Ik denk dat het ook met je bouw te maken heeft.
Zelf had ik op een gegeven moment het idee dat je, je buik gewoon voelde groeien, want ineens gaat het heel hard. Dus nog even geduld meiden..trouwens geniet nog maar even van jullie "normale postuur"want zo'n buik zit aardig in de weg.
 
Ik was er heeeeeel vroeg bij. Met 6 weken paste er al geen elstiekje tussen m'n knoop en m'n knoopsgat van m'n broek. Het kan per vrouw echt heel erg verschillen.

Groetjes, Ank
 
ik ben nu 6 weken zwanger en heb al positsie broeken aan maar ik heb zelf al een buikje van me zelf maar ik vind het niet erg hoor ik ben blij dat het groeit en dat het goed gaat maar het verschild echt per persoon groetjes
 
Hoi dames, ik ben inmiddels bijna 11 weken zwanger van een tweeling en je ziet niets! heb al 3 maal een echo gehad en de kinders doen het goed, dus daar ligt t niet aan. s avonds zet mn buik wel wat op overigens. Mijn broeken kunnen nog steeds dicht, het enige verschil is mijn borsten daar heb ik wel last van. groetjes Monique
 
Terug
Bovenaan