Buikje

Hallo allemaal!
Ik ben 25 en voor de eerste keer zwanger, allemaal erg spannend dus! Op dit moment ben ik ongeveer 6,5 week zwanger en mijn vriend en ik kunnen toch al heel duidelijk zien dat mijn buik al dikker wordt, ik krijg al echt een rond buikje! Nu vraag ik me af of dat nu al wel normaal is... Ik dacht altijd dat je het pas ging zien na 3 maanden. Of zou het nu toch zo zijn dat ik al langer zwanger ben?? Of misschien wel een tweeling??Haha, nou ik wacht met spanning op jullie reacties en op de echo die natuurlijk ook meer zegt, maar dat duurt nog even helaas!
 
hai
het ligt eraan hoe je lichaamsbouw is. Als je tenger bent zou je inderdaad al iets kunnen zien. Je baarmoeder moet tenslotten wel ruimte gaan maken om je kindje te laten groeien ; )
groetjes en veel plezier met je zwangerschap
 
Het kan wel hoor. Zelf twijfelde ik ook erg. Normaliter heb ik een hele platte buik, dus je begon het direct te zien. Ik ben nu 11 wk en heb gisteren al mijn eerste positiebroek gekoch...wat een enorme verademing is!!!
Succes met de zwangerschap.
 
Het kan best hoor, maar dit in zeker nog niet de baby. Maar het lichaam gaat vet verzamelen om genoeg energie te hebben tijdens de zwangerschap.
Doe gewoon lekker een broek of rok aan met elastiek. Ik vond het heerlijk hoor.
Groetjes en geniet van je zwangerschap
Audrey
 
hai,
dit is inderdaad nog niet de baby, want die is nu pas ene paar milimeter groot. Wat je ziet zijn je darmen die zich wat uitzetten en het is volkomen normaal. De baby-buik zie je meestal niet erg voor week 20.
Veel plezier ermee!
Stephanie (35+3)
 
Ik paste mijn eigen broeken met 6 weken ook niet meer. Heb erg veel last van opgezetter darmen die omhoog worden geduwd.
Maar mijn onderbuik wordt nu ook al wat dikker.
Draag nu zelf te grote skate broeken (met elastiek) zit geweldig en ook niet zo truttig als sommig zwangerschaps kleding.
nu 8wk en 4 dagen
 
ik ben 10 weken en mijn buik is niet echt dikker, maar mijn dijen en billen wel erg he? liever een buik dan dit !!hihi maar het kan best hoor bij jou zo zijn
 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen hoe iedereen erover denkt!
Zal zeker nog vaker hier zijn!
Veel plezier met jullie zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan