Buikje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Sommige vrouwen zijn wat voller.. en die hebben al vanzich zelf een beetje een buikje en zij vet... (een vriendin van mij heeft dit) nu is ze ook zwanger .. straks rond de 12de week krijg je toch een zwangerschapsbuikje.. word je buik dan hard??
wat gebeurd er dan met je zijvet enzo????

Ze is een beetje onzeker, maar het is toch zo dat alles dan toch rond en hard word ook als je zij vet hebt??? love handels..hihihihih...

Weten jullie misschien hoe het zit, ik dring niet echt tot haar door...ik ben ok nog maar zwanger van mijn 1e dus geen ervaring???!!!

Kus

Hoi,

Ik ben zelf ook zwanger van mijn eerste kindje en ik ben ook redelijk stevig. Bij mij was het zo dat ik eerst het vet (lovehandles) aan de zijkant kwijtraakte. Zit nu in mijn 32e week en nu begin je pas echt te zien dat ik zwanger ben. Maar goed dat is bij iedereen weer anders.
Veel plezier met de zwangerschap en geniet er van

Groetjes

Bij mijn eerste was ik een stuk slanker en kreeg ik pas met 4/5 maanden een echt buikje. Nu ben ik wat dikker en had ik met 10 weken al een 'buikje'. Alleen viel dat buikje voor anderen niet zo op, omdat ik van mezelf al een buikje heb. Het verschil is alleen dat het een stevig buikje is en niet over mijn broek hangt. Het vet op mijn heupen gaat bij mij nog niet weg, maar dat verwacht ik ook niet, dat heb ik in de laatste maanden van mijn vorige zwangerschap cadeau gekregen en is nooit meer weggegaan....
Maar het voordeel van zwanger zijn als je iets dikker bent: met een strakke dikke buik mag je ook weer strakke kleren aan.

mmmm ik ga dit zeker aan haar laten lezen hopelijk is ze dan wat gerustgesteld!

Ik ben nu 5 weken en 4 dgn ik voel wel dat zeg maar onder in mijn buik dat het nu al wat harder word.. maarja hoop snel dat ik ook een zichtbaar buikje heb!
Ik ben wel wat voller maar heb niet echt een dikke ronde buik ofzo, dus ik denk dat het bij mij wel snel zal opvallen vooral wanneer het beetje hard begint te worden!

Ik wacht spannend af!

Hoi, hoi,

Ik begon rond de 13e week breder in mijn taille te worden maar van een buik was nog niet echt sprake. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en heb nog steeds een beschaafd buikje en ben nu 4 kilo aangekomen, omdat ik de baby rondom draag zal ik zeer waarschijnlijk ook niet echt zo'n buik krijgen maar daarin tegen heb ik geen taille meer terwijl ik normaal vrij smal ben. Het is per persoon verschillend en het is afwachten maar je buik wordt idd wel een stukje harder naarmate die groeit.

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan