buikje?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben bijna 17 weken zwanger, maar er is nog nauwelijks een buikje te bekennen. Het voelt we iets anders (harder) aan als ik lig, maar verder is er nog niet echt iets te zien.
Zijn er nog dames bij die ook pas later een buikje kregen?
Zelf ben ik redelijk slank, maar heb van mezelf nooit een hele platte buik.

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,
Attie

Hoi hoi,

Ik ben nu bijna 21 weken zwanger en heb al een enorme buik! Terwijl ik voeger NOOIT een buik had. En die bal die je voelt dat is je baarmoeder...en dat is heel goed hoor!

Maar kan me voorstellend at je zo ongeveer wel een buikje wilt zien en laten zien. Want je bent toch trots op je zwangerschap!!

Nou groeise

X Saskia

Hoi hoi,

tijdens mij eerste zwangerschap duurde het vrij lang eer ik een buikje kreeg. Tijdens deze derde zwangerschap paste ik na acht weken geen gewone broek meer aan en nu ben ik 24 weken en drie dagen en heb ik een buik waar je U tegen zegt. Normaal heb ik geen buikje. dus maak je geen zorgen.

veel liefs van Marloes

Ik ken iemand wiens kindje begin januari is geboren, maar pas rond kerst positiekleding aan moest, kan dus wel lang duren...maar ook nix om je zorgen over te maken  

Yvonne  

Hoi Attie,
Ik ben vandaag 16+2 wk zwanger en sinds een week begint het bij mij zichtbaar te worden. Ik heb nog steeds geen positiekleding aan en in de meeste kleding zie je helemaal niks, maar het begint nu toch wel een beetje. Ik heb met broeken nu wat moeite, dus volgende week toch maar eens positiemode shoppen.
Ik heb ook wel gehoord dat het heel verschillend kan zijn wanneer je buik gaat groeien en hoe groot je buik uberhaupt wordt. Wanneer moet je weer naar de vk? Misschien dat zij je wat geruststellen kan.

Groet,
Noa

Terug
Bovenaan