buikje

hoi meiden
vanaf wanneer kregen jullie een buikje??
ik ben vrij slank dus het gaat bij mij niet zo hard hihi
k zie het zelf wel en mijn partner ook maar de grote buik blijft nog uit ;)misschien ook wel een voordeel maar ik wil het nu wel laten zien hoor!!

Ik ben ook erg slank (zeg maar: dun) en ik kreeg met 12 weken een buikje. Het viel mij en mijn man op, maar mensen die me niet zo goed kenden dachten dat ik er gewoon zo uitzag - zat mensen hebben geen platte buik natuurlijk. Maar het lijkt niet hard te groeien. Misschien omdat ik er steeds zo op let! Het komt vast wel. :)

Hey,
Ik had vrij gauw al een buikje zichtbaar.. al ging het eerst echt langzaam.. Sinds een week of 3 gaat het ineens supersnel!!
Hoever ben je nu??

Groetjes Rosan
19w3d

Bij mij gaat het de laatste weken ook heel hard, het gaat ook harder dan bij mijn 1e.
Sommige vrouwen dragen ook wat meer naar binnen en anderen meer naar buiten.

groetjes M.
17w4d

Hallo

ik ben nu 16 weken en 3 dagen maar ik heb ook maar een klein buikje dat zie je niet als ik kleding aan en ik ben niet zo slank dit is mijn 3de zwangerschap voor zover ik me kan herinneren zag je het bij mijn vorige zwangerschappen vrij snel dat ik zwanger was ik kan ook niet wachten tot je een buik ziet

groetjes Lashan

hoi ik ben ook slank (dun), maar met 8 weken moest ik een zwangerschapsbroek aan!!
ben nu dan 20 weken en heb een behoorlijke buik!
met 8 weken vroegen mensen van buitenaf me al of ik zwanger was...dus was vrij duidelijk!
verschilt bij iedereen, maar als je goed getrainde buikspieren hebt kan het ff duren!!
en dit is wel mijn 4e! maar had het bij alle 3 meteen al zo erg!

liefs

Terug
Bovenaan