Buikje

Hoi,

ik ben zwanger van mijn 1e kindje en nu 16,3 weken...
Echter is het zo dat je nog nauwelijks een buikje ziet...

Zie je bij jullie al een buik of wanneer begint het echt te groeien?

Hey,

Dat is echt per persoon verschillend. Ik heb al een aardig buikje. Maar nu was ik laatst bij de gyn en het zit ook al vrij hoog bij mij. Dus dan zie je het al eerder. Het is bij mij ook al de 2e en dat verschilt ook heel erg met de eerste.

Maar ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat andere mensen het ook al kunnen zien. Geloof me het komt vanzelf en dat kamt er ook een tijd dat je die buik echt zat bent, haha.

bij mij duurde het bij de 1e ook even voordat je het zag. nu zien mensen het al heel snel.
ben nu 17 weken zwanger.
en vandaag kwam een collega naar mijn toe van nu durf ik het te vragen: ben je zwanger? en dat terwijl ik al 2x een buikband heb gedragen ;-).
nu moet ik er wel bij zeggen dat zij het al eerder gevraagd had en toen was ik niet zwanger, dus vandaar dat ze het niet durfde te vragen

Bij mij (3e zwangerschap) is het echt al heel duidelijk te zien hoor! Mijn buik begon deze keer al vroeg te greoeien, zo rond de 10 weken al!
Dat was bij de 1e 2 wel anders eigenlijk :)

Ja ook hier flink aan het buiken! Mijn verloskundige zei bij 14 weken dat ze het ook zou geloven als ik 18 weken was. Nu ben ik bijna 19 weken en iedereen op mijn werk begint te vragen hoe lang ik nog moet. Om vervolgens vol ongeloof te kijken als ik zeg dat ik nog niet eens op de helft ben. Bij mijn dochter groeide ik ook zo heftigen ook naar voren. Zij was ook nog eens erg groot (9 pond, 54 cm) dus het zal deze keer niet anders gaan. Wel makkelijk voor jou trouwens, je kan je normale kleding dus nog aan?

Greetz Esz

hallo mijn buik begon te groeien met 7/8 weken toen zag je de ronding al wel. nu ben ik 19 weken zwanger en nu zie je het echt goed. mijn eigen broeken en rokken kan ik niet meer aan en mijn eigen truitjes beginnen te kort te worden.het komt niet over mijn buik heen.dus ja ik loop helemaal in zwangerschapskleding.ik ben zwanger van de 1ste maar het verschilt zo per persoon!!maak je geen zorgen die dikke buik krijg je nog wel!!en zoals veel mensen zeggen die buik begin je straks ook zat te worden!!

wanneer ben je uitgeteld??

Groetjes Annet

Hoi,

Ik ben 14 april uitgeteld.
Ben nu 17,1 week zwanger...

Ik begin nu te merken dat ik een buikje begin te krijgen. Mijn broeken worden erg strak, maar ze passen nog wel.
Ik draag veel leggings met trui-jurken, heerlijk!
Zwangerschaps kleren tot nu toe dus nog niet hoeven kopen... denk dat het wel niet lang meer zal duren....

Succes allemaal met de ronde, dikke buikjes!

Terug
Bovenaan