Buikje

Hallo Dames,

Hoe is het met jullie buikjes ?
Zit ie nog in de weg of is het al weer het oude ?

Iemand nog tips om snel weer een platter buikje te krijgen zonder buikspier oefeningen (mag ik namelijk voorlopig nog lang niet doen van de fysio)

Bij mij is ie momenteel behoorlijk opgezet door de ongi en verder zie je het wel als ik zit, heb dan een lekkere rol... mijn heupen zijn wel wat breder dan voorheen...

hey!

hmm tja wat zal ik is van mijn buikje zeggen... haha! Mijn buikje is nog niet helemaal weg, maar hij is een beetje flubberig, met een zebraprintje... wat een uitleg he ;) ik ben nu aan het lijnen, en wil vanaf volgende week weer met de buikspieroefeningen beginnen! Maar als ik mijn knappe ventje zie, weet ik waarvoor ik het doe :) O,ja en die bredere heupen is hier ook herkenbaar..

Liefs!

Tja bij mij staan de nieuwe skeelers al 2 weken bij de voordeur...nu het weer nog en de zin om ze aan te trekken.
Bij mij zit er ook nog een rolletje en een mooie bruine streep van boven naar beneden toe :)
Wel kan ik bijna al mijn oude kleding weer aan en zit er nu nogmaar 2 kilo teveel aan.
Lijnen mag ik helaas niet want ik geef borstvoeding maar ik denk dat als ik over een maand weer aant werk ben die paar kilo's er ook afvliegen en hopelijk nog een paar meer (5 eraf zou fijn zijn) Dan ben ik namelijk weer lekker in beweging want zeg nou zelf dit weer nodigt niet uit om lekker een stuk te gaan wandelen met de kids.......

Ik ga 1x in de week zwemmen ( 30 baantjes hihi stoer hè ) daarmee gebruik je al je spieren en verbrand je ook het meeste, maar je overbelast niks, en ik ga één keer per week de sportschool en dan doe ik cardio, maar als je geen fan van de sportschool bent kan je ook even een half uurtje flink wandelen of een half uurtje flink doorfietsen dat wil ook wel

kan me er soms echt niet tot zetten.. maar als ik klaar ben geeft het me toch weer een tevreden gevoel, en mijn buikje is weer bijna zo goed als plat!

Succes ermee

ik kan ook nog steeds niet mijn oude broeken aan. was met de zwangerschap bijna 20 kilo aangekomen, na 2,5 maand is er 15 kilo af, dus nog 5 te gaan!

ik doe 3x in de week hardlopen, maar dat buikje blijft helaas zitten.

Terug
Bovenaan