buikje

even een vraagje ben nu 5 weken zwanger maar het lijkt al gewoon dat ik een zwangerschapsbuikje heb ik ben nog al gezet om het zo maar te zeggen maar je ziet nu echt zo'n zwangerschapsbuik het is wel mijn 3de kan dat al hebben meer van jullie dat al of nog neit

Hoi,

Je bent niet de enige ze zeggen toch bij de tweede zie je het al eerder,maar jij bent van de derde dus zal zeker nog sneller zijn.

Ik heb ook al een buikje,en ik ben nu 6 weken.
Ik ben net in het laatst 1,5 jaar 18 kilo afgevallen maar mijn buikje was niet helemaal weg,maar nu is hij toch weer gegroeid terwijl ik afgelopen week 2,2 kilo was afgevallen het buikje groeit gewoon door.

Is dus heel normaal.

Ja hier ook al een buikje , ook hier de 2e.
Mijn moeder zei het ook, bij de 2e en 3e etc zie je het veel sneller omdat het allemaal al een keer is uitgezet die buik

He he ik ben zwanger van mn 2de.
En inderdaad vorige week was ie sochtends nog plat en naar mate de dag werd ie wat meer vooral na het avond eten. Maar nu sta ik op met een bolling en blijft het zo maar ik voel nu ook een duidelijke bobbel boven mn schaambot dus dat is ook echt mn baarmoeder al. Het gaat zoveel sneller. bij mn 1e had ik het pas vanaf de 16 weken ongeveer en nu ben ik morgen 7 weken haha.
En dan denk ik iedere keer pff toch niet normaal maar ja het gaaat gewoon sneller nou. xxxxxx

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben zwanger van de 1ste en nu ruim 4 weken zwanger..

Ik ben wel wat stevig normaal (38/40) maar nu begin ik echt een buikje te krijgen.. Ik kan mijn buik ook niet meer inhouden, niet meer normaal zeg!! Het zit wel in de familie, mijn tante kon na 2 maanden haar zwangerschap niet meer verbergen! Zo erg dat ze dachten dat er een tweeling in zat (en dat was niet)..

Hopen dat het niet te snel te zichtbaar is...

Liefs

Ukkepuck dat is wel grappig ja, mijn vader zag me buik gister en die schrok. Ik ben altijd heel plat geweest en nu ook al een buik, hij zei volgens mij zijn het er 2 haha

Terug
Bovenaan