Buikje

Mijn ouders waren vanmiddag even op bezoek en ze hadden me zondag nog bezien,maar toen had ik een wijde trui aan.
Mijn moeder zegt jeetje wat zie je het nu al goed je hebt echt al een buikje.
Maar ik merk het zelf ook al met bukken zit herval een beetje in de weg en als ik zit heb ik echt al een buikje alsof ik 16 weken ben.

Hebben jullie hier ook al last van,zeker de meiden die al meerdere kinderen hebben.

Ik geniet er nu wel van moet ik zeggen ,mijn gevoel zegt nu echt dat het wel goed zit.

Ik heb ook inderdaad al een behoorlijk buikje, maar dat komt dat dit ons 2e kindje wordt, maar toen ik zwanger was van mijn zoontje begon je wat te zien met 10 weken, maar ik heb ook slappe buikspieren.

Hoi Frannie80,

Voor mij is het ook mijn tweede kindje en heb ook twee miskramen gehad nog.

Dan zie je het inderdaad altijd sneller.
Ik vind dat ze het ook wel ogen zien.

Ik merk inderdaad ook dat ik begin te groeien. Dit is mijn derde zwangerschap, maar eentje eindigde in een mk. Mijn baarmoeder heeft dus wel iets ervaring :)

hier t zelfde geval
als ik op mijn rug lig voel ik een bal onderin mijn buik....een tennisbal ongeveer....en als ik recht op sta...dan zie je dus mijn bovenbuik...daar zitten mn darmen...maar ook ik heb t idee dat ik een buik van 6 maanden heb terwijl ik bijna 10 weken zwanger ben....;-))

Ik heb het precies hetzelfde en heb ook al een buikje. Ik ben vandaag 10 weken. Heb nu een jeans aan die niet meer dicht kan. Voorheen zat ie altijd iets te los.

Terug
Bovenaan