Buikje

Dag dames. Alles goed met iedereen.
Wat een leuk idee van deze site om een forum te maken met de zwangere die in februari zijn uitegerekend.

Ik heb dinsdag a.s. de eerste echo van mijn eerste kindje, vind het erg spannend..... Maar zal vast leuk zijn.

Ik ben al behoorlijk gegroeid (en zit pas in mijn 10e week als het goed is).

Hebben meer mensen daar last van?

 
Beetje buikje maar kan bij mij ook sowieso al door mijn darmen komen en de hitte zirgt daar bij mij ook altijd voor.
Ben je trouwens nieuw hier? Wat spannend zeg de eetste echo. Als je de datum weet, wil je sat dan jn het lijstje zetten? Dat is een andet topic maar wel onder de februari mama's.
Liefs
 
ja hoor, hier ook al een buikje. Extra opvallend omdat ik normaal geen buik heb en altijd strakke kleding dus ik zie af en toe al buren taxerend kijken. Na 3 goede echo;s besloten het toch al maar te vertellen (ben nu 10 wk+3. Van de week in de uitverkoop al een positiejurk en 2 shirts gekocht.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Ja ik ben nieuw hier en heb. Al ik morgen de datum weet dan zet ik het op het lijstje.
Morgen weet ik het. Ook van het weekend maar me eerste zwangerschapsbroek gekocht en gedragen.
Goede vrienden en familie weten het al en op me werk de leidinggevende. Morgen maar even aan de rest vertellen.
 
Terug
Bovenaan