buikje

hoe is het met jullie buik? bij mij begint het sl flink te bollen, komt misschien ook omdat het nummer vier is....mijn dochtertje had het al een soort geraden dat ik zwanger was....draag nu dus maar hele wijde shirts, niet echt mijn favoriet, voel me dan helemaal dik....maar nog anderhalve week dsn gaan we het aan iedereen vertellen.

Ik heb min of meer geluk bij een ongeluk dat ik nog een aardige buik heb van de vorige zwangerschap. Mijn jongste is nu 10 mnd. Dus hier valt het nog niet zo op. Maar ik merk het wel al aan mn broeken. Ik moet het nog even geheim zien te houden, want ik wil eerst de echo van 24-10 afwachten. En eigenlijk wil ik het van de daken schreeuwen!

Hier alleen in de avond opgeblazen, en overdag valt het nog mee :) maar denk dat er snel wat zichtbaar is. ik was ook weer redelijk getraind na mijn vorige zwangerschap dus kan het ook niet echt verhullen. Echt het is zo'n feestje om weer zwanger te zijn...

mijn buik is door de tweeling zo opgerekt geweest dat ik toch al een buikje had.... na de tweeling komt de jongste van 20 mnd en daarna heb ik nog een mk gehad.... dat mijn buik een beetje bol is zal niemand opvallen... het is wel steviger dan voorheen maar ja wie ziet dat nou ;) bij de oudste moest ik met 6 weken al andere broeken omdat de knopen eraf sprongen... dat heb ik nu nog niet.....

Precies 'HappyB' herken me heel erg in jou verhaal! 's Avonds voel ik me ook opgeblazen en na nummer 3 ben ik heel erg gaan trainen waardoor ik mijn figuur wer helemaal terg had, dus dat moest na nummer 4 natuurlijk ook weer ;-) Ben bang dat ik het ook niet lang meer kan verhullen. Heb mijn riem al een gaatje losser gedaan, maar pas mijn broeken nu nog... Hopelijk nog even 4 weken kunnen verhullen, dan mag iedereen het weten!

Hier worden de broeken ook strakker, maar echt te zien is het nog niet. Valt me wel op dat dit een stuk sneller is dan bij nr 1 en 2 toen kon ik tot week 20 mijn gewone kleren nog aan en nu hoop ik het tot week 12 te redden, omdat we het dan pas wereldwijd willen maken (op (schoon)ouders na)

Terug
Bovenaan