Buikje?

Overdag is het goed in te houden, maar 's avonds kun je het al goed zien.. De kleine drukt alles goed omhoog en de knoop zit echt te strak 's avonds waardoor ik mijn pyamabroek na het eten al aan doe ;)

Ik heb vorig jaar een buik operatie gehad, waarbij m;n buikspieren aan elkaar genaaid zijn, omdat ik anders een hernia zou krijgen (komt door eerste bevalling) zal nog wel even duren voor buikje komt denk ik. Wel trekken de littekens heel erg, zal wel een zooitje worden als m'n buik groter wordt. Nu al goed smeren :)

Ohh jeetje, je litteken zal op dn duur wel gaan trekken lijkt me :( Ik kan niet wachten tot ik mijn buikje aan mn ouders en zus kan laten zien! Ze zullen het geweldig vinden, heb een hele goede band met ze :) Maar nog een week/ twee weken.

Nog geen buikje hier, althans niet meer dan normaal ;-)

Heb ook nog totaal geen kwaaltjes, blijft dus nog heel gek dat ik zwanger ben, volgende week dinsdag de eerste echo, hopelijk is er al iets te zien.

Nou hier al duidelijk een buikje hoor. Ik houd op m'n werk steeds mijn buik in. Partner vraagt al; het zijn er toch geen twee he?? A.s. maandag komen we erachter!

Terug
Bovenaan