buikjes weer ff showen!!!

A

Anoniem

Guest
hee dames zullen we weer ff buikjes showen?mijne gaat veel te hard grrr ben hem al weer zat haha en moet nog 16wken

hier begin ik net 10weekjes

13weekjes

bijna 17weken grr wat gaat het snel

19wken

22weken

en deze is vandaag gemaakt lijk wel een olifant

nou dit is hem dan pff ben hem nu al zat maar mag niet klagen he haha

Hallo

Dit zijn mijn buikjes vanaf 5.5 wk.. zwanger van de 2de!

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje!

Hier ben ik net 5,5 wk zwanger

Hier ben ik 7wk zwanger

Hier 11 wk zwanger

En hier 13 wk zwanger

Hier 14 wk zwanger

En 18 wk zwanger

En hier 21 wk zwanger

Hier 23 wk zwanger

En dit is de laatste van vandaag, met 25 wk zwangerschap!

jeetje, hoe kan dat nou????
Ik ben bijna 17 weken zwanger en bij mij is amper iets te zien.
Jullie hebben al echt een zwangere buik!
Dat er verschil is snap ik, maar zoveel verschil. Voor mij is het zelfs nog niet de moeite om een foto te maken. Kan ook nog gewoon, met knoop los, m'n gewone broeken aan.

Kan niet wachten totdat ik ook zo'n mooi buikje krijg.
Hoe lang zou dat nog gaan duren...........................

groetjes witte tulp

Hoi Witte tulp

Even een reactie op je berichtje; ik zou me over je buik maar niet druk maken!
Zelf kon je het bij mijn 1e pas bij 20 weken zien, en nu bij de 2e zag je het ook pas met 18/19 weken.
Dus dat buikje komt echt wel hoor!!!

Liefs

Hey cool zeg hahaha. Ik was al bang dat ik me 'aanstelde' met mijn buik. Mijn vriend stond er al van te kijken dat ik met 7 weken (nu dus) al zo'n buik heb. Mijn buik gaat gelijk op als met ehmmm de 2de persoon (foto van 7 weken) die hier foto's  heeft neergezet, weet de naam zo niet. Voor de vrouwen die er van balen die nog niet zo'n buik hebben: bij de 2de of bij mij dus de 3de gaat het wat sneller met je buik. Heeft geloof ik iets met de spieren ofso te maken.

Heb nog geprobeerd om ook een foto te plaatsen maar lukte niet. Maybe andere keer dus.

Wel leuk om zo die foto's te zien...

quote: gerda1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 13:19:50'));

Hey cool zeg hahaha. Ik was al bang dat ik me 'aanstelde' met mijn buik. Mijn vriend stond er al van te kijken dat ik met 7 weken (nu dus) al zo'n buik heb. Mijn buik gaat gelijk op als met ehmmm de 2de persoon (foto van 7 weken) die hier foto's  heeft neergezet, weet de naam zo niet. Voor de vrouwen die er van balen die nog niet zo'n buik hebben: bij de 2de of bij mij dus de 3de gaat het wat sneller met je buik. Heeft geloof ik iets met de spieren ofso te maken.

Heb nog geprobeerd om ook een foto te plaatsen maar lukte niet. Maybe andere keer dus.

Wel leuk om zo die foto's te zien...

hoi hoi

nou dit is gewoon ons eerste kindje dus haha daar ligt het bij mij niet aan
en voor de dames met nog geen buikje geniet er nog maar ff van haha ik ben hem al weer zat op sommige momenten tis natuurlijk wel mooi maar slapen gaat al niet meer lekker dus dat is weer een nadeel

groetjes patricia

hoi meiden,

Wou jullie ff complimenteren met jullie geweldig mooie buiken. Ik zal er zeker niet over klagen als die van mij staks zo mooi zijn en dat je het al vroeg gaat zien, geen probleem hoor ik kan niet wachten. ben nu 5 weken zwanger en zit er echt op te wachten.
Niet klagen maar dragen zeggen ze weleens. Echt super buikjes hihihi

succes ermee.

xx Bambi

Terug
Bovenaan