buikjes!

Jawel die van mij ondergaat nu toch echt een groeispurt! Mensen die het niet weten kunnen nu nog steeds wel denken dat ik teveel chipjes op heb, maar ook denken dat ik zwanger ben.

Hoe gaat het met jullie buikjes?

Liefs S
 
Echt plat is mijn buik nooit geweest (helaas) maar kan denk ik ook wel zeggen dat het buikje echt gaat groeien.
Merk ook wel dat mijn darmen nog erg opgezet zijn, vooral s avonds.
2 broeken vaarwel gezegd (zaten ook al wat strak)
Voor mij mag het nog wel duidelijker worden zodat mensen niet meer twijfelen of ik 'gewoon' weer wat zwaarder ben geworden.

groei buikje groei! ;-)

ben ook benieuwd hoe het bij iedereen gaat!

liefs Lisette
 
Ik heb ook al een buikje. Pas al een poosje mijn eigen broeken niet meer. Dus maar overgegaan naar positiekleding. Tis net als je dat draagt je buik helemaal anders is..groter...
 
hey hoi,
mijn broeken beginnen nu ook strak te zitten, maar helaas zitten de positiebroeken ook nog niet zo lekker.. Hoop dat mijn buikje zo door blijft groeien :) dan lijk ik idd ook niet meer "aangekomen" en passen de broeken weer wat beter. en idd met positiekleding aan lijkt mijn buik ook al veel groter.. maar ben er stiekem natuurlijk wel trots op :)
 
Bij mij zie je het ook!

Althans, als je me kent inderdaad, dan zie je dat er nu een bolling zit, waar eerst eerder een gat zat.. ;-).

Ben 5 kilo aangekomen ondertussen, en dat valt me mee, in vergelijking met mijn vorige zwangerschap. En jullie?

Nog geen positekleding, maar mijn gewone kleren pas ik ook niet allemaal meer. Gelukking had ik nog wat grotere broeken liggen van na mijn vorige zwangerschap.
 
hoi meiden, hier ook aan de positie kleding.andere zien het nu ook en dat is wel leuk.ben nu 14 weken en 2 dagen. derde zwangerschap dus het zal wel wat eerder uitdijen.morgen weer op controlle bij vk.
groetjes esther
 
Hoi hoi,

Hier ook al een al een aardige buik(kie)...Hoef nog niet aan de positie kleding, want pas tot nu toe alles nog! Ben woensdag 16wkn en ben van de week bij de vk geweest, alles goed met de kleine!! Ik was wel afgevallen, maar dat had ik bij me 1ste ook!! Herkennen jullie je daar ook in??!!!

Liefs Miranda
 
mijn buik groeit ook goed... de lagere broeken kan ik soms nog wel aan, maar mn werkbroeken heb ik af en toe toch wel vast met een elastiekje, want een positiebroek zit mij ook nog niet lekker...

Groetjes
 
Terug
Bovenaan