buikkramp en flauwvallen tijdens zwangerschap

Hallo

Ik ben pas zwanger, 5 weken. Heel erg blij met mijn zwangerschap!!
k heb voortdurend menstruatiekramp, de ene keer wat heviger dan de andere keer. Geen bloedverlies.
Afgelopen weekend ben ik van de pijn flauwgevallen. Ik ben erg geschrokken!! Wederom geen bloedverlies. Ik maak me echt zorgen. Morgen heb ik een afspraak bij de dokter.
Wie herkent dit?
Ik hoop dat iemand hierop kan reageren.

alvast bedankt!

groetjes Emma

Hallo Emma,

Ik heb het ook gehad in het begin en nu nog wel soms (ben morgen 14 weken), het heeft te maken met wat er allemaal in je baarmoeder gebeurt.
Ik ben nooit flauwgevallen, maar bij mij is de pijn ook echt heel heftig geweest.
Zolang je geen echt krampen hebt en geen bloed verliest hoef je je geen zorgen te maken.

Groeten Anna (en gefeliciteerd!)

Hallo,

De dokter kon helaas niet veel vertellen. Hij sprak erover dat 1 op de 7 zwangerschappen eindigt in een miskraam..slik.. Het hoeft niet perse iets te betekenen. Afwachten dus, helaas kan niet meer gedaan worden. Hij zei dat ik rond week 10 of 12 naar de verloskundige kan voor een echo maar ik denk dat ik al eerder probeer om een echo te krijgen. Door de pijn die ik gevoeld heb maak ik me toch wel zorgen. Hopelijk is het inderdaad niks ernstigs. Ga maar van het positieve uit. Probeer ik dan..

groetjes emma

Hoi,

ik heb dit gehad toen ik 7 weken zwanger was. (Ben nu bijna 11 weken zwanger) Ik heb dag erna verloskundige gebeld en hij gaf aan dat hij uit mijn verhaal kon concluderen dat het kwam door wat ik gegeten had die dag. Dit is verkeerd gevallen en leidde tot een soort koliek (buikkrampen/ 2 x flauwgevallen/ daarna naar wc).

Ik heb me ook zorgen gemaakt, maar heb er geen last van gehad.
Als kind het ik lactose allergie gehad en tijdens zwangerschap kunnen allergiën weer opkomen of ontstaan.
Dus let goed op je voeding, sommige combinaties kun je nu minder goed verdragen.

Sterkte en maak je niet te druk (probeer ik ook!!)

Melanie

Hallo,
Ik heb dit met 5 weken ook gehad. Ik had steken in mijn darmen en die waren zo pijnlijk dat het aanvoelde alsof ik ieder moment kon flauwvallen. Ik had echter volgens mij buikgriep, want ik had ook last van diarree en overgeven. Van de steken heb ik 2 dagen last gehad.
Ik ben nu 10w2d en ik heb sindsdien nergens meer last van gehad. Dus nu wordt het de echo afwachten over 2 weken.
succes,
              sterretje

Hoi!!

Bedankt voor jullie reacties. Door dit te lezen krijg ik weer een beetje hoop...
Het volgende is namelijk gebeurd; mijn arts heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog omdat ik wederom zo'n pijn heb gehad. Ze willen nu (hopelijk) uitsluiten dat het door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap komt. Mijn wereld stortte lichtelijk in elkaar.
In het ziekenhuis nemen ze mijn klachten heel serieus(gelukkig) maar dusdanig serieus dat ik er echt de zenuwen van krijg!! Had gehoopt dat er een antwoord kwam van; dit kan voorkomen, gaat over of iets dergelijk maar helaas. Ze kunnen nog niks zeggen.
Ik moet afwachten op de uitslag van de onderzoeken en moet nu  veel naar het ziekenhuis voor onderzoek.
Hopelijk blijft de pijn weg en is het onschuldig! Ik wil zo graag genieten van mijn zeer gewenste zwangerschap!!!

liefs, emma  

Terug
Bovenaan