buikkramp enzo

Hallo meiden,

Ik heb een beetje een rot probleem sinds ik in feb met de pil gestopt ben.Volgens mijn HA maakt mijn lichaam na het stoppen bepaalde hormonen aan die ervoor zorgen dat mijn darmen lui worden. Hierdoor heb ik 3 mnd met een enorme rommelige en opgezette buik rondgelopen. Beetje jammer, want je wordt al zo óplettend'op je lichaam zodra je stot en nu borrelde het ook nog als een gek. Nu heb ik medicijnen gekrgen die ik alleen 's avonds neem, omdat je er heel winderig van wordt :( (lekker charmant tijdens het vrijen, hihi) Die hielpen heel goed, tot deze week. Ik krijg mijn broek weer nit dicht en heb de hele dag pijn in mijn buik. Heeft iemand sinds ze gestopt is hier ook last van, of enige tips?
Mijn NOD is pas 22-06, dus zwanger kan ik niet zijn.
Ik hoop dat iemand wat weet, want mijn sexleven kan wel een oppepper gebruiken, ik voel me toch steeds opgelaten als in een wind moet laten tijdens de daad.
 
Hai Woppie,

Ik ben in april gestopt met de pil en heb zins die tijd ontzettend last van mijn maag en darmen.
Vooral na het eten krimp ik helemaal in een van de pijn in mijn maag.
Daarna moet ik naar de w.c. en loop ik echt helemaal leeg.
Ik had 17 mei ongi moeten worden maar er kwam maar niks maar de maagpijn bleef en ik kreeg hele pijnlijke borsten. Maar bij navraag hier was dat heel normaal als je stopte met de pil want je lichaam heeft wel ff wat tijd nodig om weer in het normale ritme te komen. Toen dacht ik het ligt vast aan de foliumzuur die ik slik. Maar om een lang verhaal kort te maken ik heb gister een test gedaan en bleek zwanger te zijn!!! Ik weet het ook meer ik denk dat je maar gewoon naar je lichaam moet luisteren en op een gegeven moment voel je zelf wel wat goed is en wat niet. Maak je niet druk das nergens voor nodig.

Liefs en strekte AB
 
Hai AB,
Gefeliciteerd joh! Da's lekker vlot.
Hartstikke leuk. Bedankt voor je mailtje. Ik heb het inderdaad ook na het eten, alleen komt er bij mij niks uit, ik zit dagen verstopt. Ben 'blij' dat jij het ook had, want ik las er maar niks over. Heel veel plezier van je zwanger zijn!
 
Terug
Bovenaan