Buikkramp

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi Allemaal, </p><p>Vannacht werd ik wakker van een verschrikkelijke kramp in Mn buik. Ik ging naar het toilet en toen ik daar was kreeg ik het bloedheet en begon ik te zweten. Het werd helemaal wazig voor Mn ogen en ik viel bijna flauw! Na 5 min zakte de pijn weer weg. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Herkent iemand dit?? groetjes </p>

Ik heb hetzelfde gehad toen ik 4 weken en 3 dagen was. Daarna nooit meer gehad. Had ook geen bloedverlies op dat moment. Ik had de verloskundige gebeld en die heeft me gerust gesteld via de telefoon. Misschien een idee om te doen? Ik ben nu 15 weken zwanger. 
Succes 

Ik heb zoiets ook rond 7 weken gehad. Moest toen echt in foetushouding gaan liggen en heb een paracetamol gepakt. Kort daarna ging het weer. Ik heb het daarna niet meer gehad. Ben nu 19 weken zwanger. 

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb toch maar even gebeld en ze denkt dat het Mn darmen en Mn baarmoeder tegelijk was waardoor ik zo heftig reageerde. Was er best van geschrokken!

Ik heb het ook tweemaal gehad! En toevallig ook precies bij 4w6d en 5w6d. Exact een week ertussen en beide op het zelfde tijdstip. Tussendoor heb ik ook lichte menstruatiekrampen en pijn aan Mn darmen. Volgens het ziekenhuis en de verloskundige kan het erbij horen en moet ik me geen zorgen maken. Tenzij het erger wordt of er sprake is van bloedverlies. Succes!

Terug
Bovenaan