Buikkrampen 13 weken zwanger

<p>Hi,</p><p>Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb sinds vorige week alleen maar buikkrampen.  Ik had eerst een blaasontsteking. Ik was net naar de huisartsenpost om mijn urine te checken, maar allea was goed en de blaasontsteking is weg. Goed nieuws natuurlijk, maar alleen heb ik toch die buikkrampen. Soms gaat het weg, maar dan dan na een kwartier heb je het weer. Ik heb ook het gevoel dat ik telkens moet plassen. Heeft iemand dit ook gehad?</p>

Ja zeker! Heel vroeg kan je al bandenpijn hebben! Ik ben net zoals jou vandaag 13 weken zwanger (23feb uitgerekend) en heb bandenpijn gehad tot een week of 8 / 9.. kon af en toe wel janken van de pijn.. alles groeit in een mega snel tempo en je lichaam is dat niet gewent. 
Nog steeds (niet meer dagelijks) heb ik steekjes bij mijn schaambot en rechts bij me buik.. hoort er allemaal bij vooral bij je schaambot omdat dit het moment is dat meestal de baarmoeder boven je schaambot uit gaat komen en dat voel je.. steekjes die ik rechts heb kan ook wel het kindje zijn.. ik weet dat die rechts ligt.. maar mocht je toch twijfelen bel dan je vk die zijn voor zulke dingen.. 

Als je het echt niet vertrouwt, dan bel je toch de verloskundige? In ieder geval fijn dat de blaasontsteking verholpen is.

Zolang krampen niet gepaard gaan met helderrood bloed verlies hoef je, je geen zorgen te maken.. probeer te ontspannen en te genieten want stress doet niet veel goeds voor onszelf of voor die kleine

Terug
Bovenaan