buikkrampen begin zwangerschap...

Hallo Meiden

Ik hoor er weinig over van anderen en t maakt me nogal onzeker...
Ik heb met regelmaat best veel buikpijn, zit in mn 6e week zwangerschap.
Gisteravond best heftige aanval en ben met warme kersenpittenzak op bed beland.
Gelukkig is mn vriend erg lief voor me, maar ik maak me tijdens die momenten erg druk of alles wel goed gaat met de baby.
Vandaag komt in de loop van de dag dan een beetje lichte kramp opzetten.
Zijn er meer van jullie die deze klachten herkennen van vroeg uit hun zwangerschap?
Rond mn zwangerschapstest had ik ook veel kramp en wat helderrood bloedverlies, dat kan de innesteling zijn geweest, maar dat kan toch nu niet meer?
Groetjes Tamaar
 
Hoi,
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook last van buikpijn. De eerste weken had ik het meer dan nu maar af en toe heb ik er nog last van. Soms voel ik steken en soms een gevoel alsof ik teveel gegeten heb. ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Volgens mij is het ook normaal om af en toe een beetje bloed te verliezen al heb ik dit zelf niet.
 
Kan het met je stoelgang of darmen te maken hebben?
Ik weet wel dat ik bij mn vorige zwangerschap in het begin een aantal dagen last van mn darmen heb gehad...heel pijnlijk.
Nu ook gewoon voor ik naar het toilet moet soms echt krampen dat ik me ff voorover moet buigen van de pijn....
Hoop dat je je snel beter voelt!
 
buikkrampen kunnen best voorkomen je baarmoeder veranderd en dan kun je last hebben van bandenpijn dat voel je dan onderin je buik. Als je even rustig gaan zitten dan zakt dat ook meestal wel. Pas wel op dat de kersepittezak op je buik niet te warm is, want dat is slecht voor de baby die kan zijn themaratuur niet zelf regelen. Als je het niet vertouwd kun je altijd de vk bellen misschien dat zij je gerust kan stellen.
 
Hoi had ik ook last van. Het kunnen je darmen zijn. Door de hormonen en het groeien van de baarmoeder moeten zij zich gaan aanpassen, wat voor darm problemen kan leiden. Goed vezelrijk eten en anders laxantia kopen.
Je kan altijd even overleggen met de VK. Bij 7 weken kan je een echo krijgen en dan kunnen ze vaak wel wat zien.
Innestellingsbloeding heb je sneller als je moet gaan menstrueren, dan gaat de innesteling pas echt gebeuren.
Luister naar je lijf, en anders gewoon even bellen. De VK kan je geruststellen

Sterkte
yvonne
 
Ik ben momenteel 6 weken zwanger en heb der ook al flink last van.
Vaak zoverl last dat ik der echt even bij moet gaan liggen dan trekt het wel weer weg.
 
Terug
Bovenaan