Buikkrampen en niet ongesteld worden

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

Ik ben vorige maand gestopt met de pil en ben nu anderhalve week over tijd. Ik heb sommige dagen krampen net alsof ik ongi ga worden, maar het komt niet. Ik weet dat het ook kan komen dat ik net ben gestopt en niet regelmatig is.
Wel waren we even vergeten dat ik niet meer aan de pil was en toen was het voor het zingen de kerk uit toen ik even een helder moment kreeg. Ik weet dat ik hier evt. zwanger door zou kunnen zijn geworden.
We vinden het dan allerbei heel leuk, maar wilden eigenlijk nog een paar maanden wachten.
Nu word ik wel een beetje ongeduldig. We hebben afgesproken om tot vrijdag te wachten en dan een test te gaan doen.
Ben denk wel teleugesteld als het niet zo is.

Liefs, Sarah

hallohallo

leuk he  stoppen met de pil. hou je er er wel erg in dat je menstruatie 3 tm 6 maanden weg kan blijven of onregelmatig is........ dus het kan best zijn dat het nog 2 maanden weblijft en als je dan iedere paar dagen een test gaat doen dat kost veel geld en maakt je ook onnodig gestressed....
ik zou ff wachten totdat je meer symptomen hebt van zwangerschap

verder wens ik je veel succes
groetjes ini

Hoi Ini

Bedankt voor je reactie!
Ik en mijn vriend zullen eigenlijk best teleurgesteld zijn als het niet zo zou zijn, dus hebben we eigelijk besloten om er dan maar helemaal voor te gaan.
Dus wij zullen wel zien waar het schip strandt.

Zijn jullie ook bezig om zwanger te worden? Spannend he!

Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan