buikkrampen na de buikgriep...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

dinand heeft deze week flinke buikgriep gehad, nu gaat het met de koorts en diaree een heel stuk beter, maar hij heeft verschrikkelijke buikkrampen na alles wat hij eet, ik geef hem nu nog een zetpil als het echt te erg wordt, maar heeft iemand een idee wat ik evt. kan geven of kan doen om het wat dragelijker te maken? de ha zegt dat de darmen een paar dagen tijd nodig hebben om weer te herstellen, maar goed daar is de pijn tuurlijk nog niet mee verholpen,

groetjes susanne

Hoi

Hoe gaat het nu met je mannetje? Wel l*llig voor 'm. Is hij eindelijk van die buikgriep af komt dit er voor in de plaats... Maar goed, je zou venkelthee kunnen proberen, dat werkt kalmerend voor de darmen. Van vsm hebben ze ook een goed homeopatisch middeltje. Kan even niet meer op de naam komen. Cinabay, dat is het!

Sterkte!

KT

hoi,

ik heb pilletjes gehaald van vsm, voor een verstoorde spijsvertering, even afwachten of het helpt, ik ben even bij de ha geweest en het bleek dat hij ook keelontsteking heeft, dus vandaar dat hij ook heel slecht eet en huilt tijdens de fles, ik hoop dat ie snel weer opknapt, want dit is echt heel zielig......

groetjes susanne

Uhm, ja, er zit niet zo heel veel variatie in mijn reactie, maar ik vind het nog steeds ontzettend zielig voor je kereltje! (En ook wel een beetje voor jou, kan me zo voorstellen dat jij inmiddels ook wel op je laatste benen loopt).

Heel veel sterkte! KT

nou daar heb je idd wel gelijk in, want op het moment staat het huilen me nader dan het lachen, maar met een beetje geluk knapt ie nu gauw op, ik vind het heel moeilijk om te zien dat hij zoveel pijn heeft en je zou het dan zo graag willen overnemen van zo'n kleintje maar dat gaat helaas niet.........

groetjes susanne

Terug
Bovenaan