buikkrampen

hoi meiden!
Ik heb een vraagje moet over 11 dagen ongi worden maar heb nu een paar dagen krampen in mijn onderbuik .
zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? (zouden mijn man en ik dolgelukkig mee zijn!)wie heeft dit ook meegemaakt?

gr xx
 
Hallo Conny,
Het zou natuurlijk altijd kunnen dat je zwanger bent maar heb je ook meerdere symptomen? Veel vrouwen hebben bv. last van pijnlijke borsten, misselijkheid opgeblazen gevoel, humeurig. Je hoeft het niet te hebben hoor maar het kan wel.
Ben je gestopt met de pil en zo ja, wanneer? Als je pas bent gestopt kan het daar ook een reactie op zijn. Om er zeker van te zijn kan je ook een zwangerschapstest doen en deze is het meest betrouwbaar op de eerste dag van je ongesteldheid (als je dan al niet ongesteld bent geworden).
Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes ermee.

Ik zou het leuk vinden om nog van je te weten hoe het afloopt.

Groetjes,
Ank
 
hoi ank
ik ben inderdaad net gestopt met de pil
ik heb ook een opgeblazen gevoel en moet vaak plassen.
ook ben ik best wel snel moe.
ik zal dus nog geduld moeten hebben met een zwangerschapstest dat kan dus pas over 11 dagen?
xx Conny
 
Hoi Conny,
Je kan het natuurlijk wel eerder testen maar het is dan niet zo bertrouwbaar. Ik weet echt precies hoe je je voelt, je wilt het gewoon NU weten en 11 dagen duurt dan nog zooooooo lang. Toch succes ermee en ik hoor het wel weer.

ps. Als je nog wil reageren aub. via een nieuw berichtje want lees niet meer zo ver terug.
Liefs en tot "schrijfs".
Ank
 
Terug
Bovenaan