Buikkrampen

Hallo dames,

mijn nod was 17 juni en nu ga ik as donderdag testen, alleen ik heb al 1,5 week pijnlijke borsten hoge temp, last van vermoeidheid enz. Maar sinds 2 dagen heb ik af en toe een beetje last van buikkrampen. Kan dit ook een teken zijn van zwangerschap?? Of is dit meer een teken van ongi pijn??

Help??

pat
 
hoi nou ik zou maar snel gaan testen want dan ben je nu al 9 dagen overtijd!! nou mijn test was op de dag van mijn menstruatie al duidelijk dus bij jou na 9 dagen dan ook wel. veel succes en ongipijn is een teken van zwangerschap witte afscheiding ook succes en laat je het nog weten.
liefs sandra
 
Waaaaaaaaat?? Heb je nog niet getest? Nou petje af hoor, zo lang zou ik echt niet kunnen wachten haha. Anderzijds, mijn nod was ook 17 juni. Ik heb op de 24 ste getest.....negatief. Maar met jouw kwaaltjes zou ik zeker niet meer tot donderdag wachten!!!

Succes!
 
Laat je toch niet ontmoedigen als die test negatief mocht zijn, maar ik begrijp dat je nog helemaal geen test hebt gedaan??? Dan is het knap van je hoor. Ik ben net als Sam en jij een 17e juni "slachtoffer"hahhahhaa. Ik heb dezelfde sympthomen als jij alleen testte 5 dagen overtijd ook negatief, maar ben nog steeds niet ongi. Ik wacht dus nog even. In ieder geval mocht de test bij jou neg. zijn laat je dan niet gek maken. Het enige echte bewijs is voor mij toch de "Rode Brigade" Laat het ons weten he? xxx
 
Dag Pat,

Ik wil niet vervelend zijn maar ga ajb testen of wacht gewoon die laatste dagen af... je maakt jezelf en ons een beetje helemaal gek met dit soort vragen!

Groetjes! (en succes/sterkte)
 
Hoi hoi,

Wat knap zeg dat je het zo lang vol kan houden om niet te testen! Maar je hebt gelijk want testen is een dure hobby!
Maar eh hoe gaat het nu? Nog steeds niet ongi???
En kun je het nog volhouden tot donderdag of ga je toch eerder testen??? Ik ben benieuwd.....

Hou ons op de hoogte...

Greets Tika
 
Terug
Bovenaan