Buikkrampen

<p>Hey iedereen , </p><p>ik weet van vrijdag dat ik zwanger ben met een zwangerschapstest. Dinsdag naar huisarts voor bloed te laten trekken. Ik ervaar wel buikkrampen maar dit trekt na een paar minuten wel altijd weg. Is dit normaal? <br />het is mijn eerste zwangerschap en soms ben ik wel ongerust. <br /><br /></p><p>groetjes </p>

Voelt het een beetje alsof je ongesteld bent? Dit is namelijk normaal. Een beetje zeurend? Dat heb ik ook. Het wisselt per dag, de ene dag heb ik er meer last van dan de andere.

Hoi,
Gefeliciteerd! Buikkrampen zijn normaal! Had ik ook erg veel last van tijdens het begin (nu 37 wk)
Zolang er geen bloed bij komt kijken je zelf niet te druk maken 

Hoi hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook altijd buikkrampen. Beetje menstruatieachtig. Ben nu 37 wk en heb t weer een beetje soms? no worries! Hoort erbij in de zwangerschap! Er zullen nog meer kwaaltjes komen die je onzeker maken.  Heel herkenbaar. Probeer te genieten.

Ja het voelt wel als menstruatiepijn , maar soms ook of ik moet precies dringend naar toilet... heel ambetant. Het minste dat ik voel krijg ik al bang dat er iets misloopt. 

Ik was ook erg angstig in het begin, bang dat er iets fout zou gaan. Dat werd wel een stuk minder na de 12e week. 
Probeer het toch een beetje los te laten en er van te genieten!

Terug
Bovenaan