Buikkrampen

<p>Hoii,</p><p>Afgelopen zondag had ik 3 positieve testen in handen. Heeel blij mee. Echter heb ik sinds de innesteling (dacht ik te voelen door de hevige pijn die later afzakte) ontzetend veel last van buikkrampen, steken en vanallesnog waarvan ik niet weet hoe het te benoemen. Daarnaast ook ontzettend misselijk (niet braken) en vet chaggie. Volgens eigen berekening zou ik nu 4w en 5d zijn. Ik ben zo bang dat ik alsnog de rode duivels krijg nav al deze krampen ed. </p><p>Weet iemand me raad ? Dont know what to do om het een beetje te verlichten..</p><p> </p><p>Thanks alvast!</p>

Zelf geen ervaring mee maar lees wel vaker dat vrouwen in het de beginfase zo een pijn hebben ... en uiteindelijk een gezonde zwangerschap hebben. Sterkte met de pijn iig! 

Het begin van een zwangerschap en een menstruatie kunnen qua krampen ontzettend op elkaar lijken. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet al teveel zorgen maken. Dit komt heel vaak voor.

Hi! Ik ben nu ook 4.5 en herken precies wat je zegt. 
Zoveel buikkrampen dat ik er af en toe behoorlijk ongerust van word, maar dit hoort er inderdaad bij :) Nu heb ik trouwens niet meer de hele dag een gevoelige, krampende buik. Het is nu af en toe. En vooral 's avonds heb ik wel eens echt hele hevige steken waar ik wakker van word. 
Als dat aanhoud ga ik toch even de vk bellen omdat ik me druk maak of het dan geen bbz is. Zal wel niet hoor, maar het is gewoon een enorm onzekere tijd haha! 

Dat had ik ook , tot 7weken en toen was het voorbij. Zolang er geen bloedverlies is zou ik me niet te veel zorgen maken , ookal is dit makkelijker gezegd als gedaan. Ik had toen ook veel bang dat het toch zou mislopen. Ben nu 17w2d en alles is perfect inorde! 

Die krampen is het groeien van je baarmoeder! Hoort er helemaal bij dus ?. Zal binnen een paar weken minder worden

hi,
momenteel ben ik 5 weken zwanger en merk ook dat ik veel krampen en wat steken heb, maar verder voel ik me prima en maak me denk ik pas echt zorgen als ik bloedverlies heb.

wel heb ik komende maandag mijn 1e echo, dit omdat we via IUI zwanger zijn geworden.
ik vraag maandag meteen na over de krampen. 

Ik had ook rond die 4-5 weken veel kramp, maar toch 31 weken zwanger nu. Kennelijk kan het erbij horen. Zonder bloedverlies proberen je niet te druk te maken, hoe moeilijk ook 

Terug
Bovenaan