Buikkrampen

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal, </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ik heb last van het volgende:  </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik heb tot op heden nergens last van behalve dat ik in de nacht echt flinke buikkrampen krijg. Overdag zijn die nauwelijks aanwezig. dit allemaal gaat niet gepaard met bloedingen. Klinkt dit ook bekend bij jullie? <br /><br /></span></p>

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 
De eerste weken zijn altijd erg onzeker en bij alles denk je 'het zal toch niet..?'. Ik ben nu voor de 3e keer zwanger, 2e kindje en ook ik had in het begin angst bij een krampje. 
Je baarmoerder groeit voor de baby en daar kan je wat lichte krampjes van hebben. Waarschijnlijk heb je t overdag ook wel een beetje, maar wordt je dan afgeleid door je bezigheden. S nachts ben je met niets anders bezig en valt het meer op.
Zolang je geen bloedingen hebt, zou ik me geen zorgen maken! En als je wel een beetje bloed verliest, is de verloskundige er voor jou om je daarin advies te geven. 
Een fijne zwangerschap toegewenst! X

Terug
Bovenaan