Buikkrampen

Help, hebben jullie voor ons ajb de oplossing.

Onze dochter is 7 weken oud En krijst echt uren ( 5,6 uur) aan 1 stuk en ligt ontzettend met haar beentjes te trappen en ze laat heel veel scheetjes je hoort haar darmen ook gewoon echt.

Zij krijgt pepti voeding ivm allergie en johannesbroodpitmeel ivm hele erge reflux fit kan niet minder gedaan worden omdat ze dan meteen weer spuugt dat hebben we al geprobeerd.

We hebben van alles geprobeerd woller(warmtezak), bewegen, armpjes en beentjes laten hangen en haar lijfje op onderarm leggen, buikje masseren, fiets bewegingen maken met benen, hand op buik leggen, draagzak gebruiken, haar tegen je aan leggen, infacol druppels gebruikt ze ook.

Hebben jullie ajb tips? Liefst eigenlijk niet echt medicijnen alleen als het echt niet anders kan.
 
Ik wil alleen maar zeggen: rot he.. de darmen kunnen het denk ik gewoon niet aan. Mijn dochter huilde ook eigenlijk altijd als ze niet sliep, vreselijk. In draagzak ging het beter, maar bij jou niet lees ik. Infacol deed hier niks. Sab simplex wel (minimaal), probiotica en osteopaat konden ook niet echt verlichting brengen, vsm druppels evenmin. Hier kreeg ze alleen de borst, maar dat maakte dus niet echt uit.. je zou even de kinderarts van t cb kunnen contacten, want ik snap dat je uitgeput bent. Meestal wordt het na 3 maanden beter! Heel veel succes en sterkte, vreselijk om je uk zo te zien huilen..
 
Ik heb geen idee hoeveel voeding ze krijgt maar misschien iets minder geven? Mijn zoontje was int begin ook heel erg ant krijsen. In 1e week omdat hij iedere x te weinig kreeg. Hij zat met 3 dagen op 135 ml kunstvoeding. Heb nooit borstvoeding gegeven maar toen dachten wij hij moet iets meer krijgen dus zijn we meer gaan geven en dat ging 2 dagen goed en toen was het krijsen. Denk dat hij toen in regeldagen zat en iets meer wilde hebben. Toen we minder zijn gaan geven was het krijsen over. Zou bij jou natuurlijk ook kunnen zijn dat ze wat meer wilt. Maar ik denk dat ze juist teveel zou krijgen
 
Wij zijn met onze zoon vanaf week 6 naar een osteopaat geweest. Ik geloofde er eerst niet in, maar na 3 afspraken hebben wij een heel ander kind. Enorm rustig en relaxed en amper nog krampjes!
 
Terug
Bovenaan