buikkrampen

Ik ben bijna 13 weken zwanger. Alles gaat goed, behalve vannacht. Ik kreeg erge buikkrampen en was heel licht in mijn hoofd. Gisteren ook al bijna flauwgevallen terwijl er helemaal geen reden voor was. Heeft iemand hier ervaring mee? ik ben zo bang dat er iets mis is in mijn buik. Ik ben nu ook heel moe en zit een beetje slaperig voor me uit te kijken. Graag hoor ik jullie reactie hierop.
 
Nee, ik heb hier geen ervaring mee maar zou je toch willen adviseren even contact op te nemen met je verloskundige of je huisarts.
Op zich kun je in de zwangerschap wel last van je buik krijgen, maar als dat zo hevig is en je valt er (bijna) van flauw, dan vind ik dat toch niet normaal. Bovendien maak je je ongerust, en ook dat vind ik een prima reden om even te bellen!

Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?

N.
 
Ik heb inmiddels de verloskundige gebeld, maar die zei dat ik het maar even moest aankijken. Waarschijnlijk zijn het mijn darmen die plaats moeten maken voor de groeiende baarmoerder.
In ieder geval bedankt voor je reactie N.
 
Hoi Hoi,

Het klinkt mij heel bekend.

Heb je misschien een lage bloeddruk?
Dit heb ik namelijk en ik loop de heledag met duizeligheid licht in mijn hoofd en flauwvallen. Soms is het zelfs zo erg dat het zwart voor mijn ogen word en ook lang blijft.

Ik gebruik nu zoute drop en cup a soup en chips als oppepper en het werkt echt heel goed.

LEt wel op dat je het met mate doet, ik ben er namelijk ook achter dat als ik een zak chips leeg heb ik dus kan gaan liggen van de pijn in mijn hoofd die ik van een dan weer iets te hoge bloeddruk krijg.

HEt is dus heel erg afwegen en meten. Ik ben met mijn probleem naar de VK geweest en van haar heb ik de tips (chips ed) gekregen. Je kan hierdoo wel extra vocht vast houden.

Ik wens je heel veel succes en als je het niet zeker weet ga ff naar de HA of VK om je bloeddruk te meten.

Succes!!!!

Groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan