buikkrampen

Ik heb sinds gisteren buikkrampen, geen darmkrampen. Geen bloedverlies ofzo. Maakt me toch onzeker. Heb ik bij mijn andere 2 kinderen niet gehad. Heeft een van jullie dit ook?

Hoi Meike,

Ik heb het in het ook gehad, een gevoel, net of je ongesteld wordt.
Ik heb toen de gynocoloog gebeld en zij zei dat het geen reden was om me ongerust te maken tenzij ik wat bloed verloor.
Aangezien dit niet zo was adviseerde zij me om te wachten tot de echo. De echo was helemaal in orde.
Ik zou voor de zekerheid even bellen met je verloskundige om te vragen wat je het beste kunt doen. (Misschien een extra echo, of de echo wat eerder)
Succes ermee!

Liefs Sonja

Halo Meike,

Ik zit nu in de 8e week en ik heb het tot nu toe dagelijks gehad. IK heb me laten vertellen dat de baarmoeder aan het oprekken is en maak me nu juist zorgen als ik het een dag niet voel. Ik heb het nu alleen nog maar in de avonden maar in het begin had ik het de hele dag. Het zijn krampen en steken bij mij. Ik hoop dat je er wat aan hebt.... Groetjes Floor

Hoi Meike,

Ik ken dit wel hoor, had dit de vorige zwangerschap ook, maar nu af en toe weer....
Volgens gynaecoloog oprekken van de baarmoeder...wel lastig en kan goed snappen als je dit bij de vorige niet had je dit helemaal beetje eng/lastig vind.

Groetjes Arieke

Hoi meiden, bedankt voor jullie berichten. Stelt me wel weer gerust. Ik heb er vandaag wat minder last van gelukkig. Maar nu beginnen mijn darmen weer! Het is altijd wat he!

Terug
Bovenaan