buikkrampen

Hoi iedereen, even voorstellen :) Ik ben Fleur en sinds zaterdag 5 weken zwanger! ik weet het sinds dinsdag avond en woensdag bij de genaecoloog een echo gehad. Zo schattig zo'n klein zwart stipje op het scherm! En ook allerlei andere zwangerschapsverschijnselen beginnen zich voor te doen (vermoeidheid, misselijk, gevoelige tepels..).
Vorige week heb ik nog een darm onderzoek gehad in het ziekenhuis. Deze was gewoon goed, de dokter zei alleen dat ik over gevoelige darmen heb en daar veel last van kan hebben als mijn darmen geplaagd worden.
Nu heb ik eigenlijk dagelijks sinds het darm onderzoek zware buikkrampen. Het zijn de buikkrampen die je ook kunt hebben bij het begin van je menstruatie, maar ze lijken ook op krampen die je kunt hebben als je diaree hebt. Erg ingewikkeld en verwarrend. Ik heb dus geen idee waar ze nu precies vandaan komen. Over 2 weken mag ik weer langs bij de genaecoloog gelukkig. Maar ondertussen maak ik me wel een beetje zorgen.. Heeft iemand van jullie herkenbare krampen gehad?

Groetjes fleurtje
 
Hoi Fleurtjexx83,

Ook ik heb in het begin buikkrampen gehad. Misschien hoort het gewoon bij je zwangerschap. In het begin van mijn 1e zwangerschap sloegen mijn darmen ook op hol. Keihard lawaai maken zodat iedereen je aankijkt in de trein. Gevoelige darmen. Misschien heb je er nu meer last van. Het kan allemaal. Probeer je niet teveel zorgen te maken. (makkelijker gezegt dan gedaan!?) Het blijft toch afwachten allemaal...

Geniet nou maar van je zwangerschap en hopelijk zul je over 2 weken zien dat er niets aan de hand is.

Lady Maaike
 
Terug
Bovenaan