Buikkrampen

Lisa is nu 3,5 maand en heeft nog steeds erg last van buikkrampen, echt heel zielig. Ze schreeuwt echt van de pijn. Heb VSM geprobeerd, ben nu met infacol bezig. Hopelijk werkt het. Ze mag pas bijvoeding gaan krijgen als ze geen buikkrampen meer heeft. Dus het duurt nog even voordat ze haar groente- en fruithapje krijgt.
Heeft hier nog meer iemand last van? Wat doen jullie er dan tegen? Of iemand gewoon tips?

Lekker het buikje masseren met de klok mee, op de buik op je arm nemen en fietsen met de beentjes. Nienke had ook krampjes en kreeg ook de inflacol en die hielp vrijwel direct ook de tips hierboven deden zijn werk. Krijgt je kleintje borstvoeding of fles, baby's die borst krijgen hebben over het algemeen minder krampjes dan flesbaby's. Kijk ook naar wat jij eet en drinkt als je bv geeft en let dan op of je kleintje kramp krijgt het kan ook zijn dat je kleintje lactose overgevoelig/intolerant is. Ik weet nu bijvoorbeeld dat als ik lasagne gegeten heb, Nienke krampjes krijgt voor mij helaas dus even geen lasagne hahaha. Ik hoop dat deze tips en advies je een beetje helpen en schroom niet om hulp van cb te vragen.

Dank je wel voor de tips. De meeste dingen die je opnoemt doe we ook al. Maar ik denk dat ze heel erg op chocolade reageert. Heb nu al 3 dagen geen chocola gegeten en infacol gegeven en het gaat al een stuk beter! (Ik geef bv)

Terug
Bovenaan