Buikkrampjes

Lieve mensen,
Ik heb een dochter van 2 maand en ze heeft erg last van buikkrampjes. We hebben van alles geprobeerd om de pijn te verminderen. We doen aan massages een lekker warm bad/douche, druppels, goed boeren, dragen in de draagzak en we hebben zelfs dieetvoeding gehaald speciaal voor buikkrampjes bij de Kruidvat. Alleen niks helpt ze blijft van s’ochtends vroeg tot s’avonds laat huilen. Ze laat enorme scheetjes en we zijn radeloos op het moment. Heeft iemand hier nog meer probleempjes mee en hebben jullie tips?
 
Wat vervelend voor haar! Ik heb er geen ervaring mee maar wel gehoord dat zoiets als de KipKep woller warmtekussen goed kan helpen. Misschien het proberen waard?
En anders even contact met de huisarts, misschien koemelkeiwit arme voeding proberen.. Sterkte!
 
Och vreselijk, hier gaf sab simplex een klein beetje verlichting, de rest niet (osteopaat, vsm, kipkep, infacol..). Dragen was fijn en de rest was uitzitten. Hopelijk neemt t snel af!
 
Ja hier ook sab simplex.. t ging niet over maar werd wel beter te doen! Veel meer dan wat je allemaal al noemt kan je volgens mij niet doen.. in de tummy tub ipv badje is mij nog wel eens verteld maar dat kan natuurlijk niet de hele dag ;).
 
Naar is het hè? Mijn zoontje van 2m heeft ook veel last van krampjes. We zijn sinds een paar dagen begonnen met Orthiflor Start (probiotica) en ik heb het idee dat het wel minder is. Misschien kun je dat ook eens proberen, er schijnen veel kindjes baat bij te hebben.
 
Terug
Bovenaan