buikkrampjes

Hoi hoi allemaal

Vind t maar moeilijk hoor om mijn mond te houden!! Maar ook wij willen de echo even afwachten voor we t nieuwtje vertellen!
heb sinds een paar dagen wel steeds krampjes onderin in mijn buik... en hoe genant... winderigheid!! en dat pas bij 5 weken.... nou dat belooft nog wat...

Hoe verloopt t verder bij jullie?? Eigenlijk heb ik verder helemaal nergens last van en tijdens t werk denk ik er niet eens aan!! Al sik savonds thuis kom dan hou ik wel heel erg van de bank ;-))

greetz Jon

Hoi,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel moeilijk vind om mn mond te houden. Vooral tijdens het werk.
Zit met nog 2 dames/meiden op de afdeling en aangezien ik vorige week echt een off week had wilde ik heel graag vertellen hoe het kwam. Maar toch niet gedaan natuurlijk....
Ben al wel moe, niet vooruit te slepen.
Merk ook al goed dat ik zeer regelmatig moet eten.
Had na half 4 niets meer bij me om te eten en moest tot half 6. Werd gewoon misselijk van de trek!?!

Oh ja...en af en toe ook beetje buikpijn/krampjes...

Morgen naar de huisarts. Even laten bevestigen dat ik zwanger ben.
Toch wel weer even leuk!

Sammie

Hoi,
ook ik met 5 weken wat krampjes en idd heel veel last van winderigheid. Moet ook veel meer naar het toilet en niet alleen om te plassen.
Wij hebben het gister aan onze ouders verteld en die waren door het dolle. Gister is ook een collega bevallen en dan is het wel heel erg moeilijk om je mond te houden hoor.
Ben op dit moment ook niet vooruit te branden. Had alleen beneden gestofzuigt en moest even bijkomen op de bank.
Ga ook zo lekker naar bed, want morgen moet ik weer sporten na het werk en moet dan wel een volle accu hebben! Haha
iedereen heel veel succes!!

He hoi,

Ook ik heb last van winderigheid. Die krampjes ken ik ook. En een drukkend gevoel op mijn buik.
En zoals iedereen ook erg moe. Kan de hele dag wel op de bank hangen.
Van het weekend hebben we het onze ouders en vrienden vrienden verteld. Sommigen hadden het al aan me gezien!!
Vanmorgen op het werk kon ik moeilijk mijn mond houden, ik moest me echt een paar keer op de lip bijten, van niet doen.

Groetjes

Nou ik kom nog ff terug op mijn bericht van gister. Wat heb ik een rot nacht gehad zeg! Halve nacht wakker gelegen van enorme buikkrampen wat heel erg naar mijn rug trekt, waardoor ik krom sta van dd pijn. Zit ik op de wc, moet tegelijk spugen.

Weten jullie waardoor je die rugpijn mee kan verlichten? Mag je iets innemen? Ben vandaag thuis van mijn werk (staant beroep) kan echt niet de hele dag zo staan, en dat al bij 5 weken!!! Dat wordt dus nog wat...?!

Hoop dat jullie wat advies hebben.

Ja klopt. Ben vandaag bij de dokter geweest en die zei dat dat waarschijnlijk de hormonen zijn. Kunnen de banden nog niet zijn.
Had de dokter gebeld, omdat ik heel er tinteling in mijn armen en vingers kreeg en ging hyperventileren en zoals eerder hierboven gezegt heel erg veel last van krampen en rug. Moest meteen komen.

Ze heeft mijn buik gevoeld en geluisterd en ik heb er waarschijnlijk een buikgriep bij te pakken.
Moet het goed in de gaten houden, want als ik bloedverlies erbij krijg moet ik meteen terug komen.

Probeer rustig aan te eten en hoop dat ik de nacht rustig doorkom.
Gr.

Terug
Bovenaan