buikkrampjes

bjorn is nu 1,5 week oud en hij heeft vreselijke last van buikkrampjes...
zo zielig.
ik heb gelukkig een hele goede vriendin die kraamhulp is en mij dus goed kan adviseren maar oooh zijn huiltje gaat dan echt door merg en been.
zooooo sneu.
ik hoop echt dat het snel over is want hij slaapt daardoor minder dus tijdens zn fles is ie te moe om te drinken.....

Aahh wat zielig.. Dat gaat je echt door merg en been dan he! Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt die je een beetje advies kan geven. Indd maar lekker over zijn buikje wrijven..

Sterkte ermee! Ik hoop ook voor je dat het gauw over is.

liefs

Ik heb ze vorige week ook gehaald en ze bevallen prima! Niet dan Noah last had van krampjes. Ik had de laatste dodiefles nog weten te bemachtigen bij ons in de buurt,want ze zijn uit de handel.Bij mijn 2 andere kids ook altijd gebtuikt in het begin,maar Noah dronk erg langzaam met de dodie en hij zuigde steeds het speentje vacuum,dus ben ik de Dr Brown flesjes gaan halen en deze trekken echt geen vacuum. Noah heeft afentoe last van wat krampjes,maar dat kan ook niet uitblijven,zeker omdat ik van de bv naar kv ben overgesptapt,zullen ze darmpjes toch even moeten wennen. Ze verdienen wel geen schoonheidsprijs en ik ben tot de ontdekking gekomen dat 90 cc bij de brown fles 85 cc is in de dodiefles,dus een verschil van 5 cc.
Op het bureau zeiden ze dat ik dan de dodiefles als maat moest aanhouden,maar hij was goed bijgekomendus geloof niet dat die 5 cc veel verschil maakt,dus houdt ik gewoon de maat van de brown fles aan. Ben benieuwd hoe hij je bevalt en of de krampjes inderdaad minder zullen worden.

liefs,

we zijn inmiddels een paar voedingen verder en ik ben er erg tevreden over!
idd ik vind ze er echt niet uitzien maar goed als het helpt!!!
vannacht had hij nog wel last van krampjes maar voor de rest tot nu toe weinig last!
hij heeft ook netjes met 20 min zn flesje leeg.
ze zuigen echt geen vacuum idd.....

zal van de week nog eens vertellen hoe het gaat met de krampjes......

Terug
Bovenaan