buikligging


Hallo allemaal,
Hier even een vraagje.
Ik heb een dochtertje van 4 maanden, en is een echte buikslaper, wie heeft dit nog meer? Op het cb raden ze het echt af.
Ik zou wel willen, maar op haar rug slaapt ze gewoon niet.
Hoe doen jullie dit.
Groetjes suzan
 
Hoi,

Onze zoon (nu 14 maanden) sliep ook met ongeveer 4 maanden op zijn buik. legde je hem op zijn rug dan lag hij binnen een paar seconden op zijn buik. Als hij sliep terugdraaien had geen zin want hij was zo weer omgedraaid. wij hebben het maar gewoon laten gaan al vonden we het in het begin wel behoorlijk eng. Vaak gaan kijken en de babyfoon dicht in de buurt van het bedje zetten zou ik zeggen. Kan hij ook al terugdraaien en is zijn nekje zo sterk dat hij zijn hoofdje goed opzij kan leggen? Dan lijkt het met geen probleem. Ach, vroeger moesten ze allemaal op hun buik voor de heupjes, nu moeten ze allemaal op de rug ivm wiegedood. wat is wijsheid?

Succes met je buikslapertje!

Groetjes Patricia
mv Justin
 
Ik heb dezelfde zorgen, alleen is onze zoon iets ouder...
Onze zoon van bijna 8,5 maand heeft sinds ongeveer een week ook een duidelijke voorkeur voor buikligging. Ik draai hem in zijn slaap 's nachts wel eens terug op zijn rug, maar hij draait zich zo weer op zijn buik. Ik heb echt geen idee vanaf welke leeftijd het geen kwaad meer kan dat ze op hun buik liggen?!

Succes ermee
 
Terug
Bovenaan