Hoi Drentje,
Och arme, ik weet precies hoe je je voelt hoor! Ik heb de hele dvd van mij pretecho van seconde tot seconde bekeken of ik geen rare dingen zag, en dat alleen omdat haar bovenbeentjes wat meer achter lagen dan de rest. Haha, het was zelfs zo dat er tussen de grootte van de bovenbeentjes en de grootte van haar hoofdje wel 4 weken verschil zat (beentje-2, en hoofdje +2). Nou, zei ze...je krijgt gewoon een kindje met een groot hoofd, korte beentjes en grote voeten (toen ook al behoorlijk) . De ene persoon heeft gewoon wat langere benen dan de andere, weer een ander heeft een wat groter hoofd. Ik ben 1.60m en mijn vriend 1.90m. Dat is nou eenmaal menselijk, ieder persoon is verschillend!!! Tuurlijk wil je als a.s. moeder dat alles perfect op de middengrens zit, maar dat is toch echt bijna onmenselijk!! Als de echoscopiste bang voor iets was geweest dan had ze je allaminute doorgegestuurd naar de gynaecoloog.
En mijn kindje...perfect gewoon!! Niets te zien van korte beentjes (ze had gelijk mt 56) of een te groot hoofd. Wat ik eerder ook al zei...het is een kwestie van mm die echo ´s!!
Kop op!! en weet jezelf ervan te overtuigen dat er niets aan de hand is, met een paar dagen ben je weer helemaal de oude!!
gr.Eveline