Buikpijn 5/6 dagen na eisprong

<p>Hallo allemaal, </p><p>wat een tijdstip, maar ik lig wakker van de buikpijn... </p><p>10 op 11 december heb ik mijn eisprong gehad na letrozol icm pregnyl. Nu sinds 2 dagen allemaal buikpijn. Lees: afwisselde krampen, dan even zeurend gevoel, weinig eetlust, vreetbuien. <br /><br /></p><p>nu kan dit volgens mij nog niets zijn, dat is te vroeg, maar ik verbeeld me dit echt niet. Nu ik dit typ lijk ik licht misselijk, al zou ik me dat wel kunnen verbeelden. </p><p> </p><p>iemand hier ervaring mee?</p>

Hallo,
hier hetzelfde. Ik had op 11 december en 12 december in de ochtend positieve testen.
Sinds gisteravond begon ik wat misselijk te worden. Vannacht wakker geweest dat ik hondsberoerd was. Toen ik naar de wc ging zag ik dat ik ontzettend veel afscheiding had en dat het lichtelijk roze was.
Nu heb ik nog steeds veel afscheiding. Heb dit nog niet eerder gehad.
Heb ik nog steeds last van buikkrampen, maar volgens mij zijn het m'n darmen. 

Afgelopen nacht werd ik, toen ik dit typte ook wakker van de buikpijn. 
vandaag ook best last gehad en wat misselijk. Ik heb niet het idee dat het m’n darmen zijn. 
Heb ook totaal geen eetlust. 
ik heb sinds m’n eisprong al veel afscheiding, ene moment wel meer dan het andere moment. 

Op 9e NOD gehad en 4/5 witte afscheiding en buikpijn. Ik lees overal verschillende verhalen dus ik weet echt niet wat dit te betekenen heeft. Nu ook gevoelige borsten dus ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word volgende week maandag.

Terug
Bovenaan