Buikpijn & steken

<p>Hoii,</p><p> </p><p>Ik ben bijna 11 weken zwanger. Heb alleen vaak last in me onderbuik. Het zijn niet echt krampen maar wel dat hele tijd aanwezig is. Voor snachts tijdens het slapen is aanwezig, want als ik wakker word doet pijn. En nu sinds half uurtje doet me rechterzij pijn met soms steken er door heen.</p><p>Is dit bandenpijn of toch wat anders? </p><p>Met deze zwangerschap ben ik erg bang voor buikpijnkwaaltjes omdat ik paar maanden terug een miskraam gehad heb...</p><p>Liefs</p><p> </p>

Hoi, kan echt van alles zijn. Ik zou morgen even bellen met je verloskundige of de huisarts. Het zou kunnen zijn dat je baarmoeder oprekt, dit is vooral snachts als jij tot rust komt. Maar het kan ook een blaas ontsteking zijn en de pijn rechts verklaren (wat ik niet voor je hoop want dan gaat het richting je nieren). Ook kunnen het je darmen zijn, ga je nog elke dag goed naar de wc? Zelf denk ik als eerst aan de groei van je baarmoeder want rond deze periode komt je baarmoeder achter je schaambot vandaan naar boven en dat is best een verhuizing. Maar ik zou evengoed alles even laten condoleren , een doorgeslagen blaasontsteking wil je echt niet namelijk. 

Wila heb voor denk 5 weken terug wel een blaasontsteking gehad, alleen me urine niet meer laten controleren naar antibioticakuur.Nee ga niet dagelijks na de wc maar als de ene dag niet gaat dan de andere dag weer wel.Zou inderdaad echt groeipijn kunnen zijn want me broeken zitten ook niet heel erg fijn meer.Urine laat ik morgen sowieso nog maar even controleren.Dankje!

Terug
Bovenaan