Buikpijn/bandenpijn/spierpijn laatste trimester

Beste allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik steeds meer bandenpijn of spierpijn in de buik. Sinds vanochtend zo erg dat ik ook in het ziekenhuis ben geweest. Ik kan niet goed lopen of zitten en het is aanhoudend met tussendoor ook krampen in de schaamstreek. In het ziekenhuis was alles goed. De arts zei dat de baby "ongemakkelijk" lag. Nu is het niet mijn eerste zwangerschap en heb ik wel ervaring met ongemakkelijk liggende baby's. Daarnaast ben ik geen watje. Ik kan echt helemaal niks en zit er soms bij te puffen. Ben ergens bang dat ik bijvoorbeeld een buikspier heb gescheurd door druk in de weer te zijn met de andere kinderen. Heb vandaag op bed gelegen met paracetamol en een kruik en zo een tijd geslapen. Daarna was de pijn bijna nog erger. Iemand ervaring en/of tips?
 
Heey lieve mama :
ik heb dit ook gehad ook bij mijn schaamstreek. En dit was ook pas toen mijn derde trimester was, zo pijnlijk dat ik er zelfs vaak niet van kon slapen dat ik helemaal in elkaar probeerde te kruipen (wat amper ging door mijn dikke buik ...) 
ik probeerde rustig te blijven, ik kan je ook niet echt tips geven die zijn er niet echt teminste niet wat ik ken .. gewoon uitzitten en wachtten tot het begint en je je mooie wondertje hebt :)
 
liefs succes!
 
Hoii ik heb het zelfde nu. Bijna 39 weken. Ik kan gewoon niet meer zoveel en lig voornamelijk met kruik in bed. Her is niet leuk maar hopijk gauw voorbij. Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken en ga tocc niet te veel in huis doen wat ik soms nog wel doe heb je alleen je zelf mee.  Ik weet nuet of je een bad heb maar misschien even in bad? Mijn kleine ligt met dr benen jn me bekken waardoor het nog meer pijn doet want ze trapt de hele dag. ..ik heb ook niet echt tips en ben het zelf ook zat haha. Luister gewoon goed naar je lichaam en doe niet te veel
 
Fijn dat het in ieder geval herkend wordt. Ik moet nog wel een paar weken werkdn, dus echte rust wordt lastig! Ik ga nu in ieder geval een weekend zoveel mogelijk rust nemen! En RS succes met de laatste loodjes!
 
Terug
Bovenaan