Buikpijn bij miskraam

<p>Hallo dames</p><p>weten jullie misschien of je echt altijd buikpijn moet hebben bij een miskraam </p><p>ik heb helemaal geen krampen ofzo gehad ?? Maar ben er wel bang voor ben 5 weken zwanger en verlies al 2 dagen bloed maar ook niet super veel bloed </p>

Wat vervelend dat je in zo'n onzekere fase zit!

Ik heb zelf 3 miskramen gehad en die begonnen allemaal met bloedverlies wat steeds meer werd. Ik had steeds ongeveer een week bloedverlies zonder buikpijn voordat de miskraam pas echt doorzette. Dan kreeg ik ineens veel buikpijn, bloedverlies en stolsels.

Bloedverlies zo vroeg in de zwangerschap kan echter ook volledig onschuldig zijn en hoeft geen miskraam te betekenen. Als ik jou was zou ik contact opnemen met de verloskundige. Misschien kun je al een echo krijgen om te zien hoe het ervoor staat.

Ik ga voor je duimen!

Ik heb 2 miskramen gehad en die waren allebei verschillend. Eerste miskraam waarschijnlijk met 6 weken gestopt met groeien, maar pas later veel bloedverlies en veel krampen. Bij mijn tweede kreeg ik met 5 en halve week zwangerschap wat bloedverlies maar weinig tot geen krampen. Het leek meer een milde menstruatie, een paar keer per dag maandverband wisselen was toen genoeg. Dus ja het hoeft niet met veel pijn en stolsels gepaard te gaan. Succes en sterkte de komende tijd.

Ik kon trouwens aan de zwangerschapstesten zien dat het hcg langzaam afnam en daardoor wist ik wel zeker dat het een miskraam was. Ik testte iedere 3 dagen en de testen werden elke keer lichter totdat er niks meer te zien was. Daarna nog wel bij de verloskundige geweest voor een echo om te zien of alles schoon was.

Bij twee miskramen waren het enkele hele kleine stolseltjes. Bij de andere miskraam ben ik echt stolsels ter grootte van sinaasappels verloren.

Terug
Bovenaan