buikpijn?eisprong?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

maandag had ik ontzettende buikpijn misselijk enzo
dacht zal de eisprong wel wezen
nooit geweten dat je dat kon voelen
maar lees dat afe n toe wel eens hier
en dat je dan het beste sex kan hebben
nou dat is gelukt
nu heb ik vandaag weer erge buikpijn
en wat afscheiding ??
wie weet er wat er aan de hand zou kunnen zijn nod 27 maart
ik weet het nu niet meer??

ik zal ook even reageren bij jou.

Bij mij duurt de pijn dus nu al 3 dagen!!!     eerst alleen  links onder in de buik, maar nu door mijn hele buik een kramp gevoel.

ik ben er gisteren mee naar de huisarts geweest en die zei dat er zelfs vrouwen zijn die door een ambulance worden opgehaald van de pijn!!!
maar zul je dan niet elke maand zo''n pijn moeten hebben, als het door de eisprong komt??
ik weet het ook niet, heb gisteren wel ''geklust'' ondanks de pijn, stel dat het wel wat word, door de pijn, dus toen maar de tanden op elkaar.

groetjes je naamgenoot!! Tamara

Hoi tamara,
Ik kan me niet voorstellen dat je eisprong zoveel pijn doet. Ik temp trouw elke dag(al een jaar nu, om te weten wanneer m'n eisprong is maar ook zodat ik weet wanneer ik ongi moet worden) Over het algemeen voel ik mijn eisprong wel. Heel plezierig voelt het niet aan , maar dat het ook echt zó'n pijn doet......dat is het ook niet. Maar niet iedere vrouw is hetzelfde. Als ik jou was zou ik het toch eens navragen bij de ha. Misschien heeft ie wel een tip voor je, als het wel je eisprong blijkt te zijn. Ik hoop dat het snel beter gaat met je(jullie)
Liefs Cynthia

Hoi ik kan het me wel voorstellen ik had dat 8 van de 12 maanden ongeveer mij werd aangeraden om teunisbloemolie/visolie capsules te gaan slikken en daarna was het 90% verminderd.
Ik klapte dubbel van de kramp in mijn onderbuik kon gewoon niet lopen dan, maar dat duurde nooit langer dan een paar uur

Terug
Bovenaan