buikpijn en 32 weken zwanger

hoi allemaal,

Ben morgen 32 weken zwanger van de 2e en sinds gisteren weer last van buikkrampen. Gisteren leek het op ongesteldheids krampen. Nu aan de onderkant van mijn buik. Vorige week bij vk geweest en aangegeven dat ik vaak last had van harde buiken. Ze zei dat omdat het de 2e is het eerder kan gaan rommelen. Denk nu zelf dat het of voorweeen zijn of rekken van banden. Moet donderdag weer naar de vk. Denk zelf dat het niks bijzonders is, maar dacht, misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Bij mijn zoon had ik hier geen last van.

groetjes davina

hoi hoi

misschien begint de baby in te dalen
daar kun je ook een paar dagen buikpijn van krijgen
en iets weeen.
ik hoop dat het gauw over gaat

groetjes corine

Hoi Davina,

Ook ik ben zwanger van de 2de en heb dezelfde klachten.
Meer harde buiken en pijn in de hele buik. Dat is idd ook het oprekken van de banden.
Ook heb ik regelmatig een losse wee en het kan ook gebeuren dat de kleine indaalt en weer omhoog gaat :-( PPFFF denk je die zit op zijn plek, halve dag later is ie weer omhoog om je vervolgens een paar dagen later weer te pesten en in te dalen met veel bombarie.
Zolang je geen slijm of bloed verliest en er geen regelmaat in zit , zit de kleine goed hoor.
succes bij de vk donderdag

Evelien mv Dylan en 34 wk zwanger

Ik heb in mijn dagboek teruggelezen dat ik in de eerste zwangerschap ook veel last had van buikpijn en voorweeen, vanaf week 30 ongeveer. Ik moet die fase nu nog in, ik heb pas twee keer een kruikje hoeven maken deze zwangeschap.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het deze keer zal lopen. Omdat ik hier al een peutertje heb rondlopen (die volgende week al weer twee wordt, wat gaat het hard!), hoop ik dat het meevalt. Gelukkig heb ik veel mensen in mijn omgeving die me willen en kunnen helpen.

Groetjes, Marisa

bedankt voor de reacties. Is inderdaad banden en indalingsweeen. Alleen lag uk gisteren dwars. Gelukkig kan hij nog draaien, want ruimte zat door vorige zwangerschap haha.

fijn weekend!

Terug
Bovenaan