Buikpijn en 5 week zwanger

<p>Hallo ik weet op zeer vroege stadium dat ik zwanger ben. Heb vorige week donderdag eerste echo(inwendig) gehad en was alleen een klein vruchtzakje te zien en ik moest bloedprikken en waarde waren vrij laag. Afgelopen woensdag weer echo gehad en mijn bloedwaardes waren torenhoog en was mooie vruchtzsk te zien helaas nog geen kleine... over 2 weken weer een echo.. alleen heb ik al 2 weken zoon zeurende pijn in me buik en me buik maakt behoorlijk veel lawaai is dit normaal? </p>

Krampen horen er helaas bij aan het begin van de zwangerschap dus daar hoef je je geen zorgen over te maken je kan altijd je verloskundige bellen om je gerust te stellen

Buikpijn hoort er ook bij. Je darmen gaan direct 'verplaatsen' om ruimtw te maken voor de baarmoeder. Dit kan het gerommel verklaren. Daarnaast is je baarmoeder heel hard aan het werk, waardoor je een menstruatieachtige kramp kan voelen! 
Ik zou me geen zorgen maken :) 

Buikpijn hoort er écht bij.. (ik heb zelfs terug gedacht aan de periode in mijn puberteit?) maar dat wil niet zeggen dat je jezelf niet ongerust zal maken waarschijnlijk. Bel je verloskundige of de afdeling in het ziekenhuis op om je gerust te laten stellen. Je bent niet de enige en zij vinden het de normaalste zaak van de wereld dat je je zorgen maakt. Ik vond de eerste 4,5 (!!) Maand echt niet tof... veel zorgen etc. En je krijgt niet voor niets zo vroeg een echo, dus er zal wrs wel een geschiedenis bij je horen. :) hierdoor is t ook heel logisch dat je je extra ongerust maakt. Gewoon bellen.. ? succes.

Dankjullie wel... mijn huisarts zei ook ik ben zo strak  en smal door sporten dat mijn lichaam ruimte maakt... ik heb net 1 paracetamol genomen het is oorlog in mijn buik?? en iets warms erop leggen helpt ook... en ik had een vroege echo om uit te sluiten hoelang ik zwanger ben omdat ik er alleen voorkom te staan omdat de vader de benen heeft genomen...?

Terug
Bovenaan