<p style="text-align: right;">Hoi, </p><p>ik hoop dat ik hier wat ervaringen van jullie kan horen. Ik heb precies een week geleden een curretage wegens een missed abortion ondergaan. Ik heb de eerste dagen eigenlijk geen pijn en bloedverlies gehad, maar sinds maandag (nu vier dagen dus) heb ik bloedverlies (zoals een hevige menstruatie) en menstruatie achtige krampen. Geen koorts of verhoging. <br /><br /></p><p>ik heb al eerder een curretage na een missed abortion gehad, toen waren de klachten minder erg en was ik na een week van alles af. <br /><br /></p><p>de gyn zegt nog een week afwachten, vooralsnog geen reden tot zorgen. Maar je leest overal dat de buikpijn na twee dagen over moet zijn. Ik weet het even niet, of dit wel goed is. Ik ben ook het vertrouwen in mijn lijf en de kennis van mijn lijf een beetje kwijt. <br /><br /></p><p>Ik zou graag ervaringen horen van vrouwen die ook een curretage hebben ondergaan, hoe ging het herstel? Veel bloed, weinig bloed? Hoelang buikpijn? <br /><br /></p><p>Alvast heel erg bedankt, </p><p>liefs </p>