Buikpijn en bloedverlies na miskraam

<p>Hoi,</p><p>Ik hoop hier wat geruststelling te krijgen..</p><p>3 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Veel last van buikpijn en veel bloedverlies gehad.. een paar dagen later mede daarom bij de verloskundige een controle echo gehad en dat leek goed. Na ong  10 dagen waren de meeste klachten zo goed als weg.. met vlagen nog wat buikpijn. Nu heb ik sinds een aantal dagen meer buik(-rug)pijn en toch ook weer wat bloedverlies roze/rood van kleur. Het lijkt niet op een menstruatie, en dat zou ook wel erg snel zijn naar de miskraam lijkt mij. Ik heb vandaag de huisarts gebeld en daar kon ik maandag pas terecht. Zijn er mensen die zich herkennen in mijn verhaal of tips/advies hebben? Ik ben een beetje bang dat er misschien wel wat is achter gebleven ofzo en dat nu problemen geeft.. </p><p> </p><p> </p>

Ten eerste wat verdrietig een miskraam. Helaas weet ik daar ook het een en ander vanaf. Heb je nog contact met je verloskundige gehad? Ik had na me miskraam later ook nog wat buikpijn en bloedverlies. Had daarna gebeld met de verloskundige en die vroeg of ik een wat zwaardere dag had dan normaal. En ik moest het zien als een wond wat tijd nodig heeft om te herstellen. Dat was het bij mij. 
Heb je een wat actievere of zwaardere dag gehad/tijd dan normaal? Eventueel je seksleven ook weer opgepakt? Je lichaam moet herstellen.
Wel goed dat je contact hebt gehad met de huisarts. Ik zou de verloskundige nog even bellen. Horen wat die zeggen. Ook voor deze vragen zijn ze er voor je!
Hoop dat het meevalt en de pijn wegtrekt bij je.
Liefs

Terug
Bovenaan